Turistička posezona dobro prolazi i samo je u listopadu bilo više turističkih dolazaka i noćenja nego lani, čemu pridonose promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koje će i dalje naglašavati pred i posezonu, kao i sajamski nastupi koji za promociju 2025. godine počinju s londonskim World Travel Marketom (WTM).
Od početka godine u Hrvatskoj je ostvareno 616.000 turističkih dolazaka više nego lani, a u listopadu je bilo osam posto više dolazaka i noćenja, izvijestili su iz HTZ-a.
Prema prvim nepotpunim podacima eVisitora, u Hrvatskoj je tijekom prvih 10 ovogodišnjih mjeseci ostvareno 20,5 milijuna dolazaka i 106,6 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od tri posto u dolascima i jedan posto u noćenjima. To znači da je u odnosu na lani ostvareno 694.000 noćenja više.
“Najavili smo dobru posezonu, što rezultati i potvrđuju, a svemu pridonose i naše kampanje čiji je cilj pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. Tako će biti i ubuduće, kako bi se izraženije jačao promet izvan glavnih ljetnih mjeseci”, kaže direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Tijekom prvih 10 mjeseci najviše noćenja ostvarili su gosti s tržišta Njemačke i to 22,2 milijuna, slijede turisti iz Hrvatske s 12,6 milijuna i Slovenije s 10,7 milijuna.
Najviše noćenja ostvareno je u Dubrovniku, Rovinju, Splitu, Poreču i Umagu. Prema vrsti smještaja, turisti su najviše noćili u objektima u domaćinstvu, njih 39,3 milijuna, u hotelima je bilo 24,3 milijuna i kampovima 20,7 milijuna. U listopadu je ostvareno 1,2 milijuna dolazaka i 3,9 milijuna noćenja. Najviše noćenja ostvareno je u Dubrovniku, Zagrebu, Splitu, Zadru i Poreču.
Završetak listopada ove se godine naslanjao na produženi vikend zbog blagdana Svih svetih, kada se u Hrvatskoj povećao putnički i turistički promet, dok će se u studenom održati brojni skupovi i kongresi, što će dodatno pridonijeti prometu, prenosi Hina. Među tim skupovima su i oni iz turističkog sektora odnosno većine strukovnih udruga i komora, a sektor čekaju i nastupi na stranim tržištima, prije svega na jednoj od najvećih svjetskih turističkih burzi, londonskom WTM-u. Ta će burza ove godine od 5. do 7. studenoga okupiti nekoliko tisuća izlagača iz svijeta i svih segmenata turističke i industrije putovanja.
Među izlagačima su tradicionalno HTZ i domaće turističke tvrtke te zajednice, kao i prijevoznici, koji nastupom na WTM-u žele dodatno učvrstiti poziciju Hrvatske, posebice, kaže Staničić, sa strateškim partnerima i suradnjama s obzirom na to da je riječ o britanskom tržištu s kojeg rezultati značajno ovise i o kvaliteti zračne povezanosti odnosno aviolinijama.
“Na WTM-u u Londonu premijerno ćemo prikazati novi dizajn i koncept hrvatskog štanda, koji će se nakon Londona koristiti i na svim ostalim sajamskim nastupima u idućem višegodišnjem razdoblju. Novi koncept štanda nije direktno povezan s izborom novog krovnog komunikacijskog koncepta, ali je dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, koji je definiran smjernicama novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma”, kaže Staničić.
Pročitajte još:
Staničić kaže i da se aktivno radi na procesu izbora novog krovnog komunikacijskog koncepta i da su provedenim natječajem za izbor tog koncepta, Big Idea, obuhvaćena dva radna zadatka – izrada krovnog komunikacijskog koncepta, koji je puno više od samog slogana i predstavljat će temelj za buduće marketinške kampanje, te izrada vizualnog identiteta.
“Na osam ključnih emitivnih tržišta uspješno su provedena istraživanja u sklopu kojih su testirani dobiveni prijedlozi za novi krovni komunikacijski koncept od tri ponuditelja te prijedlozi vizualnog identiteta od njih četiri. Održana je i sjednica stručnog povjerenstva gdje su prezentirani rezultati istraživanja tržišta, a sukladno natječajnoj dokumentaciji i finalna lista svih ponuditelja. Očekujemo da će se rješenja i prijedlozi uputiti na jednu od idućih sjednica Turističkog vijeća HTZ-a na daljnje razmatranje i odluku”, kazao je Staničić.
5 Odgovora
Kako sve popularniji tako i sve skuplji 🙂
Top
Pitam se hoce li tako biti i nagodinu…
To su jako lijepe vijesti za nas
Da su nam cijene normalnije bilo bi i vise