Južna Koreja unaprijedit će shemu certifikacije baterija za električna vozila nakon nekoliko požara

freepik.com
Punjač električnog vozila, ilustracija, Foto: Freepik.com/frimufilms

Južnokorejska vlada priopćila je da će unaprijediti program certificiranja baterija električnih vozila, dok vlasti nastoje ublažiti zabrinutost za javnu sigurnost nakon niza požara u kojima su bila uključena električna vozila.

„Vlada će pokrenuti shemu certificiranja baterija u listopadu, ranije nego što je planirano, kako bi pomogla jamčiti sigurnost baterija za električna vozila“, rekao je novinarima Han Zeea, glasnogovornik Stranke narodne moći, vladajuće stranke u državi. Vlada je također pristala zahtijevati od proizvođača automobila koji rade u zemlji da identificiraju baterije koje se koriste u njihovim električnim vozilima.

Kao dio pojačanih sigurnosnih mjera, vlada će revidirati pravila o protupožarnoj opremi kako bi instalirala sustave za prskanje s mokrim cijevima u podzemna parkirna mjesta sa stanicama za punjenje električnih vozila i proširila punjače koji sprječavaju prekomjerno punjenje“, dodao je Han.

Sporazum o strožim pravilima za sigurnost električnih vozila slijedi potez vlade da potakne proizvođače automobila da dobrovoljno objave informacije nakon požara na električnim vozilima 1. kolovoza koji je oštetio stotine vozila i izazvao paniku u javnosti.

Požar, koji je izgleda spontano izbio u Mercedes-Benzu Električna vozila s Farasis Energy baterije, prenosi Reuters, trebalo je osam sati da se ugasi, uništivši ili oštetivši oko 140 automobila i prisilivši neke stanare u gornjim stanovima da se presele u skloništa.

Posljednjih su dana neke automobilske tvrtke dobrovoljno počele imenovati proizvođače baterija koje koriste.

Južnokorejski proizvođači baterija nisu imali razloga protiviti se određivanju gdje se koriste njihovi izvori energije, iako javnost ne bi trebala pretpostaviti da su baterije uvijek krive za požare u električnim vozilima, rekli su Reutersu ranije izvori iz industrije.

Stručnjaci kažu da bi navođenje automobilskih tvrtki da identificiraju baterije potrošačima dalo veći izbor, no neki se pitaju kako bi to poboljšalo sigurnost s obzirom na nedostatak konačnih podataka o tome koje su marke baterija sklonije požarima.

Iako nema podataka koji bi potkrijepili da se električna vozila češće samozapale od konvencionalnih automobila, stručnjaci za automobile kažu da požari u električnim vozilima gore drugačije od onih u automobilima s motorima s unutarnjim izgaranjem, često traju dulje i teže ih je ugasiti jer imaju tendenciju ponovnog paljenja.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari