HTZ usvojio godišnji program rada: Planirani prihod za 2025. iznose 55,3 milijuna eura

Stockcake
Turizam u Hrvatskoj, Foto: Stockcake.com/Ilustracija

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) usvojilo je godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu kojim se planira prihod od 55,3 milijuna eura, a dana je i potpora vladi za provedbu koncepcije održivog turizma, priopćio je HTZ. Sukladno novom programu, HTZ planira uključiti i prihode iz posebnih fondova.

Poručili su i da će se prilikom provođenja promotivnih aktivnosti posebno voditi računa o kriterijima kojima gosti. prema najnovijim istraživanjima, pridaju najviše pažnje, a to su sigurnost destinacije, ugodna klima, cjenovna konkurentnost i gostoljubivost domaćina.

Među aktivnostima koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027. godine. Dakle, fokus će biti na 11 inicijativa od ukupno 23 inicijative, među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će fokus biti na premium segmentu ponude, ali i manje poznatim destinacijama.

Radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti. Predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.

Razgovaralo se i o tijeku reforme upravljanja razvojem turizma, prenosi Hina. Turističko vijeće dalo je punu podršku reformi i svim naporima koje Vlada ulaže u razvoj održivog turizma kako bi se osigurala njegova uspješnost i konkurentnost u budućnosti, piše u priopćenju.

“Ukupni planirani prihod HTZ-a u 2025. veći je za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji i programom rada smo za iduću godinu pojedinačno utvrdili sve planirane zadatke te potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje”, rekao je direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

Dodao je da su prilikom planiranja i definiranja ciljeva u obzir uzeti aktualni tržišni trendovi prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi. Naglasio je kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa tijekom godine, teritorijalna disperzija prometa i povećanje potrošnje po turistu.

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina apelirao je da cijene budu realne i prate kvalitetu usluge, jer, kako je rekao, “svako podizanje cijena koje nema svoju opravdanost, tržište će kazniti”.

“Naše konkurentske zemlje već su se ove godine vratile u potpunosti, a trebamo biti svjesni kako se mnoga naša emitivna tržišta nalaze u izazovnoj gospodarskoj situaciji i cijena će više nego ikada do sada biti važna za odabir destinacije”, objasnio je Glavina.

3 Odgovora

  1. Neka, nove ideje su uvijek dobro došle, p aće se vidjeti hoće li to funkcionirati dobro

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari