Glovo otvorio novi ured u Zagrebu, želi proširiti poslovanje

Glovo PR
Glovo Hrvatska, Foto: Glovo PR

Platforma za naručivanje Glovo otvorila je novi ured u Zagrebu obilježivši šest godina poslovanja u Hrvatskoj i pritom je njezin direktor u Hrvatskoj najavio kako je u planu širenje mreže partnera.

Po riječima Lorenza Mayola, Glovo ima ambiciju postati najveći online trgovac s dostavom u Hrvatskoj koji uz hranu nudi i drugu robu, primjerice odjeću. Najavio je i nastavak ulaganja u inovacije.

Za Glovo, kao freelanceri, u Hrvatskoj radi do dvije tisuće dostavljača, dok je u uredu u Zagrebu zaposleno više od 50 ljudi te se, kako navodi Hina, i dalje traže novi zaposlenici.

U Hrvatskoj je Glovo prisutan u 23 grada. Po navodima iz tvrtke, svaka četvrta osoba u Hrvatskoj, što bi značilo gotovo milijun ljudi, ima skinutu aplikaciju Glova i koristi je, a mjesečno se isporuči oko 1,3 milijuna narudžbi.

Inače, vlasnik Glova, jedne od najvećih svjetskih dostavljačkih platformi, je njemačka multinacionalna tvrtka za online naručivanje i dostavu hrane Delivery Hero. Ta tvrtka sa sjedištem u Berlinu ima i niz drugih tvrtki za dostavu.

Glovo je prisutan u 23 zemlje i svakog mjeseca usluži više od 40 milijuna ljudi. Surađuje sa stotine tisuća partnera što uključuje lokalne restorane, trgovine i slične oblike poslovanja.

Kako je rečeno na proslavi šest godina poslovanja u Hrvatskoj, Glovo je dosad isporučio više od milijardu narudžbi u više od 400 gradova.

U razgovoru za Financije.hr Mayol je prošle godine rekao kako je Hrvatska za Glovo jedno od najvažnijih tržišta na jugoistoku Europe.

“Poseban naglasak stavljen je na hrvatsko tržište gdje Glovo trenutačno snažno posluje i bilježi pozitivan rast. Hrvatska je postala jedno od ključnih tržišta za Glovo u jugoistočnoj Europi, što pokazuje dodanu vrijednost koju tvrtka donosi lokalnom gospodarstvu. Glovo u Hrvatskoj ne samo da ostvaruje stabilne prihode već se kontinuirano razvija, unaprjeđujući svoje usluge i prilagođavajući se potrebama korisnika. Ovaj uspješan poslovni model u Hrvatskoj može poslužiti kao primjer ostalim tržištima u regiji”, poručio je tada Mayol.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari