Delta Airlines zbog IT kvara izgubila 550 milijuna dolara

IT kvar, ilustracija. Foto: Wikimedia Commons

Delta Airlines objavila je kako je prošlomjesečni prekid rada CrowdStrikea i naknadno masovno otkazivanje letova koštalo kompaniju oko 550 milijuna dolara, ponovivši da traži odštetu od te tvrtke i Microsofta.

Spomenuti iznos, javlja CNBC, uključuje gubitak prihoda od 380 milijuna dolara u tekućem tromjesečju, prvenstveno zbog povrata novca kupcima za otkazane letove i pružanja naknade u obliku gotovine i SkyMiles bodova.

Incident, tijekom kojeg je otkazano oko 7.000 letova, također je rezultirao troškom od 170 milijuna dolara “povezanim s prekidom rada zbog tehnoloških problema i naknadnim operativnim oporavkom”, dodaju iz te kompanije i napominju da će njen račun za gorivo vjerojatno biti 50 milijuna dolara manji zbog otkazanih letova.

Do poremećaja je došlo usred vrhunca ljetne sezone putovanja, ostavivši tisuće Delta korisnika na cjedilu, što je rijedak slučaj za ovu zrakoplovnu kompaniju koja se promovira kao premium prijevoznik s visokim ocjenama za pouzdanost.

“Operativni poremećaj ove dužine i razmjera je neprihvatljiv, i naši kupci i zaposlenici zaslužuju bolje”, rekao je izvršni direktor Ed Bastian u podnesku.

Ministarstvo prometa SAD-a prošlog je mjeseca izjavilo da istražuje Deltiinu reakciju na prekid rada i otkazivanje letova.

CrowdStrike je, pak, odgovorio da Delta nastavlja obmanjivati jer je glavni direktor njihove sigurnosne službe bio u “izravnom kontaktu” s Deltom “pružajući potrebne informacije i nudeći podršku”.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari