U prvom tromjesečju ove godine prihodi AD Plastik grupe iznosili su 35,2 milijuna eura što je 16,9 posto manje no u prva tri mjeseca 2024. godine, ali je operativna dobit rasla 19,3 posto na 4,4 milijuna eura, objavila je ta tvrtka
Neto dobit je bila veća čak 271 posto s brojkom od 3,96 milijuna eura.
“Godina je započela u znaku intenzivnih promjena i povećane neizvjesnosti na globalnim tržištima, a naši rezultati u prvom tromjesečju pokazuju stabilnost i jasnu usmjerenost. Povećana profitabilnost, jačanje financijske pozicije i novi poslovi ugovoreni za europsko tržište potvrđuju kako idemo u dobrom smjeru”, navode iz AD Plastika.
Predsjednik uprave Marinko Došen obrazložio je niže prihode očekivanim padom prihoda od alata.
“Rast prihoda od serijske proizvodnje i povećana iskorištenost kapaciteta rezultat su prethodno ugovorenih poslova i ranijih ulaganja koja se odražavaju na bolju iskorištenost kapaciteta i rast operativne efikasnosti. Financijska stabilnost dodatno je učvršćena kroz nastavak razduživanja, dok je restrukturiranjem dijela financijskih obveza postignuta ravnoteža u dinamici otplate. Time se stvara prostor za daljnju usmjerenost na operativno unaprjeđenje bez povećanog pritiska na likvidnost. U izvještajnom smo razdoblju ugovorili i novi posao vrijedan 126,8 milijuna eura čime smo dodatno potvrdili svoju konkurentnost i snažnu prisutnost na zahtjevnom europskom tržištu”, izjavio je Došen.

Po njegovim riječima, ostvareni rezultati potvrđuju kako strateški pravac donosi konkretne učinke.
“Iako je poslovno okruženje složeno, snažna financijska pozicija i novi poslovi pružaju realnu osnovu za nastavak razvoja. Pristup ostaje odgovoran i promišljen, ali s jasnim povjerenjem u vlastite kapacitete i umjereno optimistična očekivanja u nastavku godine”, dodao je.
Prihodi AD Plastik grupe na tržištima Europske unije, Ujedinjenog Kraljevstva i Srbije u prvom kvartalu bili su 31,04 milijuna eura što je pad od 17,8 posto upravo kao posljedica iznimno visokih prihoda od prodaje alata u prvom tromjesečju lani.
Pročitajte još:
Ostatak prihoda od 4,17 milijuna eura ostvaren je na tržištu Rusije gdje poslovanje ostaje izdvojeno i samoodrživo te financijski neovisno o matičnom društvu.
Tijekom prvog kvartala tržišna kapitalizacija AD Plastika povećana je s 39,7 milijuna na 43 milijuna eura.
AD Plastik d.d.
Matoševa ulica 8, 21210 Solin, Hrvatska
99.934.614,87 (2023)
1.136 (2023)