U Hrvatskoj je u prvom ovogodišnjem tromjesečju prodano 15.205 novih automobila što je 14,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, pokazuju podaci o novim registracijama koje prenosi agencija Promocija plus.
Najprodavanija je u tom razdoblju bila Škoda s 1.933 automobila i 12,7 posto udjela u tržištu. Slijedi Volkswagen s 1.402 prodata automobila i 9,2 posto udjela u tržištu te Renault, koji je s 1.222 prodana automobila ostvario tržišni udjel od 8,04 posto.
Među pet najprodavanijih marki novih automobila u prvom tromjesečju su i Suzuki i Toyota.
Gledajući samo ožujak, u Hrvatskoj je tijekom toga mjeseca prodano 6.258 novih automobila, što je gotovo jednako kao prošle godine kada je prodano 16 automobila više.
Najprodavaniji model u prvom kvartalu je Škoda Octavia, a slijede Suzuki Vitara, Renault Clio, Toyota Yaris Cross i Dacia Duster.
Pročitajte još:
Prema tipu pogonskog goriva, u prva tri mjeseca kupljeno je 46 posto novih automobila na benzin, 18 posto na dizel, 1,4 posto na struju, tri posto na plin, te 31,5 posto hibrida.
5 Odgovora
Ima se para
Ljudi sve više troše a sve manje para imaju…
Top
Uštedili za vrijeme korone.
Trosi se na kupnju auta vise nego sto se ima,sve su to auti na kredit.