CROMA: Korporacijama trebaju lideri koji su spremni riskirati

Hina
Kongres menadžera, Opatija, Foto: Hina/M.Klepac

Predsjednica Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA, Ana Soldo, poručila je na početku Kongresa menadžera 2024. da korporacijama trebaju lideri iza kojih stoje djela i spremni su riskirati te da na motiviranost zaposlenika utječe kultura organizacije u kojoj se nalaze.

Istakla je da se često postavlja pitanje budućnosti, o čemu će ovisiti uspjeh poslovanja kompanije – o budućim investicijama i razvoju tehnologije ili o ljudima i liderima te o potrebnim prilagodbama korporacija na drugačiji način rada.

Smatra da svijet i korporacije danas više nego ikada vape za liderima, koji žive ono što govore, iza kojih stoje djela, spremni su riskirati, ne boje se i spremni su prihvaćati različitosti bez sukoba, mijenjati sebe i svijet oko sebe.

Soldo je izjavila da se motivirani radnik mora osjećati dobro u svom radnom okruženju, prenosi Hina, a da svaki čovjek na posao nosi svoje stavove i želje, potrebe i nade te sve to utječe na njega i rezultate koje treba ostvariti. Naglasila je kako iznad svega na ponašanje i motiviranost zaposlenika utječe kultura organizacije u kojoj se nalazi te da organizacijska kultura predstavlja obrazac vrijednosti kompanije, poručivši sudionicima skupa da imaju moć utjecati na kulturu svojih organizacija.

“Svaka naša odluka, trud i napor imat će utjecaja na ono što ćemo ostvariti u budućnosti. Stoga je važno djelovati, razgovarati, poticati jedne druge da budemo drugačiji, da zajedno stvaramo vrijednosti za nove generacije, da budemo primjer da je moguće uspjeti na pravedan način jer oni, koji stvaraju i dijele, potiču druge svojim primjerom”, rekla je Soldo.

Hina
Ana Soldo, predsjednica Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA, Foto: Hina/M.Klepac

Kongres okupio oko 200 gospodarstvenika

Na Kongresu menadžera 2024., kojeg na temu „Ljudi, tehnologija i budućnost poslovanja“ organizira Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika CROMA sudjeluje oko 200 gospodarstvenika iz Hrvatske i regije.

Teme skupa, rasprava i predavanja, su kako se brzo prilagoditi društvu koje se ubrzano mijenja, tko su lideri nove generacije, što se može naučiti od najboljih hrvatskih poduzetnika, kako razvoj umjetne inteligencije utječe na svakodnevni posao lidera, što je digitalni DNA, kako izgleda održiva strategija te moć pregovaranja u „leadershipu.“

Savjetnik Predsjednika Republike za ekonomiju Velibor Mačkić osvrnuo se na problem radne snage, upitavši što činimo da bismo to riješili. Napomenuo je da prvi korak jest Zakon o stranim radnicima, ali da ne dobivamo samo strane radnike, nego građane te je pitanje što i kako radimo na njihovoj integraciji.

Naveo je i pitanje cjelovite porezne reforme, kazavši da je staro pravilo javnih financija da se porezni sustav ne mijenja jer ako se stalno mijenja, to izaziva određene bojazni.

“Kako stalno reformirate nešto, a da pri tom ne znate što ste prije napravili i kakvi su rezultati”, kazao je Mačkić.

Mislav Vučić iz Jadran galenskog laboratorija je, govoreći o neizvjesnosti u poslovanju, rekao da je da je ključno prepoznati situaciju i svaka traži drugačiji odgovor te da je važna spremnost na učenje, shvaćanje i prilagodljivost kontekstu i izvrsnost.

Iva Rogović Lekić iz Marsh McLennana Hrvatska rekla je da su strateški usmjereni da upravljaju rizicima klijenata pa moraju upravljati i rizicima vlastitog poslovanja. Upravljamo neizvjesnostima kao dio globalne kompanije, rekla je i ukazala na važnost strateškog planiranja i obrazovanja.

Tomislav Cikaš iz Pro-klime naveo je da su važni strategija, timski rad, revizija strategije, brzo reagiranje te da su za brze promjene i nepredvidljive situacije važna agilna organizacija, vrijednosti kompanije, vizija i komunikacija.

JGL d. d.

Svilno 20, 51000, Rijeka, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
133.681.591,38 (2023)
Broj zaposlenih:
738 (2023)

PRO-KLIMA d.o.o.

Gradna 78 E, 10430, Samobor, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
36.309.041,53 (2023)
Broj zaposlenih:
189 (2023)

4 Odgovora

  1. Apsolutno se slažem. Treba razumjeti važnost preuzimanja rizika, ali isto tako treba znati kada je vrijeme za oprez i održavanje statusa quo.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari