Krapinsko-zagorskoj županiji, iz Mehanizma za oporavak i otpornost, za projekte obnova osnovnih škola u Zlataru i Brestovcu Orehovičkom dodijeljeno je 5.861.952,43 eura bespovratnih sredstava a ugovore o dodjeli potpisala je zamjenica župana, Jasna Petek.
Ugovore o dodjeli sredstva su zamjenici župana simbolično su uručili predsjednik Vlade RH Andrej Plenković, ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs te ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije Dragan Jelić.
„Ukupna procijenjena vrijednost rekonstrukcije i dogradnje Osnovne škole Ante Kovačića u Zlataru te prateće male školske dvorane iznosi 3.539.204,68 eura, od čega se 3.460.852,52 eura odnosi na bespovratna sredstva Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), a ostatak na sredstva osnivača – Krapinsko-zagorske županije“, priopćeno je iz ove županije.
Ovim će se projektom osigurati prelazak škole u jednu smjenu, kroz dogradnju male školske sportske te dvije nove učionice s pratećim sadržajem i blagovaonicom.
Procijenjena vrijednost rekonstrukcije i dogradnje Osnovne škole Stjepana Radića u Brestovcu Orehovičkom iznosi 2.437.105,95 eura, od čega se 2.401.126,91 eura odnosi na bespovratna sredstva Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a ostatak na sredstva osnivača – Krapinsko-zagorske županije.
Pročitajte još:
- Župan Željko Kolar za Financije.hr: Nagrade i uspjeh Krapinsko-zagorske županije nisu slučajnost
- Krapinsko-zagorska županija proglašena europskom poduzetničkom regijom: Veće priznanje nismo mogli dobiti
- Invest in Zagorje 2025: Tehnologije se mijenjaju, imperativ je ulaganje u nove ideje i kvalitetne ljude
Ovim se projektom planira dogradnja tri nove učionice s pratećim sadržajem, knjižnice te sanitarije. Dogradnja će biti smještena sjeverozapadno od postojeće zgrade škole te će osigurati prelazak škole u jednu smjenu.
Krapinsko-zagorska županija je, kako navode, izradila projekte i prijavila ih na Javni poziv Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih “Izgradnja, rekonstrukcija i opremanje osnovnih škola za potrebe jednosmjenskog rada i cjelodnevne škole”.