Izvorno slovenski brend Proteini.si od malog projekta skupine entuzijasta prerastao je u jedno od najprepoznatljivijih imena u regiji, a i šire. Zahvaljujući tome našli su se i među 99 najuspješnijih malih tvrtki prema izboru CompanyWalla, a više o njihovom poslovanju otkrio nam je Area Sales Manager Vedran Parić.
“Proteini.si je izvorno slovenski brend s dugogodišnjom tradicijom u industriji sportske suplementacije i zdravog načina života. Naša priča započela je kao mali projekt entuzijasta sporta i fitnessa, a s vremenom smo postali jedan od vodećih brendova u regiji kada je riječ o kvalitetnim proizvodima za sportaše, rekreativce i ljubitelje zdravog života”, uveo nas je u priču Parić.
Proteini.si posluje u većini zemalja jugoistočne Europe, uključujući Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju. Osim toga, prisutni su i na tržištima DACH regije (Njemačka, Austrija, Švicarska) te u nekim drugim zemljama poput Cipra, Grčke, Bugarske, Rumunjske, Španjolske, Portugala i Malte.
“U Hrvatskoj trenutno imamo dvije trgovine koje se nalaze u ključnim gradovima zemlje. Osim fizičkih trgovina, prisutni smo i kroz naš online shop koji omogućuje dostavu proizvoda na cijelo tržište. Dodatno, naši proizvodi dostupni su kod klasičnih FMCG trgovaca, drogerija i sportskih trgovina. Također, imamo odličnu suradnju s raznim sportskim centrima, klubovima i fitnessima. Ukupno u cijeloj grupaciji prisutni smo na više od 7.000 prodajnih mjesta”, kazao je Vedran Parić.
Njihov asortiman obuhvaća širok spektar proizvoda, uključujući proteinske dodatke, energetske pločice, vitamine i minerale, dodatke prehrani za sportaše, ali i proizvode za svakodnevnu upotrebu poput zdravih grickalica i napitaka. Proizvodi nastaju u suradnji s renomiranim proizvođačima iz EU, uz strogu kontrolu kvalitete, kako bi zadovoljili najviše standarde sigurnosti i učinkovitosti.
“Ideje za sve proizvode koje razvijamo nastaju unutar naše tvrtke, a sami ih rado testiramo jer je većina naših zaposlenika sportski aktivna, čime odmah dobivamo sve povratne informacije o funkcionalnosti, okusima i drugim zahtjevima za R&D. S tim bismo mogli reći da smo sportaši za sportaše i želimo samo najbolje za naše vjerne korisnike”, ističe naš sugovornik.
Iza sebe imaju i priznanja “Best Buy Award” i “Izabrani proizvod godine” koje su osvojili za svoje najprodavanije proizvode, uključujući Proteini.si Protein Bar i Natural Whey Protein. Ta priznanja su im, pojašnjava Parić, donijela dodatnu potvrdu kvalitete i prepoznatljivosti među njihovim kupcima, ali i dodatni motiv za kontinuirano unaprjeđenje proizvoda i usluga koje nude.
U hrvatskom timu trenutno imaju 12 zaposlenih, dok ih je u cijeloj grupaciji, zajedno s franšiznim partnerima, preko 200 Oni pokrivaju različite sektore, uključujući prodaju, marketing, logistiku, razvoj proizvoda i podršku kupcima. Uspjeh grupacije dodatno podupire velik broj vanjskih izvođača, a surađuju i s vanjskim stručnjacima, poput nutricionista i trenera. Na taj način osiguravaju dodatnu vrijednost korisnicima, pružajući im ne samo proizvode, već i edukaciju o zdravom načinu života, pravilnoj prehrani i upotrebi suplemenata.
Pročitajte još:
Za kraj razgovora, Vedran Parić nas je upoznao i s planovima.
“Naši planovi za budućnost uključuju širenje i jačanje prisutnosti na hrvatskom i ostalim tržištima, kao i jačanje online prisutnosti. Usmjereni smo na razvoj novih inovativnih proizvoda koji će zadovoljiti potrebe naših kupaca i biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu i povjerenje u svijetu sportske suplementacije, prehrambenih dodataka i zdravih grickalica. Također, fokusirat ćemo se na bolje povezivanje s našim partnerima, stvarajući dugoročne uspjehe”.
Najuspješnija poduzeća u trgovini na malo prehrambenim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama, po prihodima | |||
---|---|---|---|
Pozicija | Naziv poduzeća | Ukupni prihodi | Rezultat poslovanja (dobit prije oporezivanja) |
1. | POLLEO ADRIA d.o.o. | 21.458.450 | 1.499.266 |
2. | SF1 COFFEE d.o.o. | 6.220.401 | 496.930 |
3. | OPTIMA SELECTIO d.o.o. | 5.009.528 | 324.945 |
4. | EMPORIUM d.o.o. | 4.033.977 | 53.106 |
5. | GLIGORA DELIKATESE d.o.o. | 3.554.567 | 142.440 |
6. | MARI-TRGOVINA d.o.o. | 2.822.186 | 102.742 |
7. | BESVETIJE d.o.o. | 2.728.518 | 132.467 |
8. | ZDRAVA HRANA, d.o.o. | 2.418.560 | 51.222 |
9. | JAGODA TRGOVINA d.o.o | 2.035.258 | 75.652 |
10. | Proteini Adria d.o.o. | 1.600.687 | 60.943 |
11. | MAGNIFICUS PROMET d.o.o. | 1.508.886 | 67.983 |
12. | PORAT, d.o.o. | 1.470.106 | 181.600 |
13. | BIO PLANET d.o.o. | 1.446.394 | 78.009 |
14. | KANASTA d.o.o. | 1.241.724 | 17.232 |
15. | MHP ALIMENTUM TRADE d.o.o. | 1.105.752 | 33.861 |
16. | ACHT d.o.o. | 1.028.794 | 55.923 |
17. | MINI KLAONICA PETROVIĆ | 992.584 | 54.757 |
18. | TRGO-DIL d.o.o. | 989.996 | 48.123 |
19. | E.D. TRGOVINA d.o.o. | 892.566 | 8.858 |
20. | International Health Company d.o.o. | 796.142 | 37.726 |
21. | RINA-COMMERCE d.o.o. | 771.120 | 179.105 |
22. | ZDRAV STAV d.o.o. | 688.278 | 59.801 |
23. | KARLIĆ BAN TARTUFI d.o.o. | 684.608 | 243.269 |
24. | SVIJET VINA d.o.o. | 653.506 | 164.384 |
25. | MONI trade d.o.o. | 536.135 | 54.685 |
26. | MLADEN d.o.o. | 525.894 | 4.998 |
27. | CAPSULA d.o.o. | 519.844 | 31.050 |
28. | PRIRODA DAJE d.o.o. | 465.352 | 133.185 |
29. | AUTOADRIA d. o. o. | 465.054 | 255.669 |
30. | Roma unikat j.d.o.o. | 435.114 | 586 |
31. | AOXI Biolab d.o.o. | 419.981 | 36.185 |
32. | LEBINEC LEBI j.d.o.o. | 359.819 | 28.554 |
33. | TIGRIS OAZA j.d.o.o. | 347.654 | 33.456 |
34. | LUNA 2020 d.o.o. | 331.162 | 41.240 |
35. | DELICIAE NOSTRAE d.o.o. | 303.536 | 42.281 |
36. | HIDROVAR GROUP d.o.o. | 247.684 | 59.551 |
37. | GymBeam s.r.o. | 236.637 | 62.508 |
38. | SZP d.o.o. | 234.575 | 28.773 |
39. | GRAUBE d.o.o. | 145.264 | 23.427 |
40. | EUROOPTIC d.o.o. | 119.664 | 72.320 |
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2023. godinu, u eurima |
16 Odgovora
Nisam baš zagovornik ovih proizvoda, no bravo za uspjeh!
Ko voli nek izvoli.
Nikad više hrane i nikad više dodataka prehrani.
Industrija koja je u porastu i biljezi rast iz godine u godinu!
to je za ove u teretani
Po čemu ste vi to zaključili? Po nazivu branda ili?
Zasluženo, imaju odlične proizvode
Tih dodataka prehrani ima na svakom koraku!
A imaju oni dobre proizvode, što je je…redovito ih koristim
Super su se izborili za poziciju
Jos malo da pojacate stizete i Polleo
Bravo u svakom slučaju
Bravo za brand i tvrtku! Branša raste iz godine u godinu, sjećam se među prvima su krenuli na našim prostorima i postali ozbiljna tvrtke iz te branše. Bravo, lijepa prica o uspjehu.
Proteinske bar pločice od banane su im super.
Bravo,dok ima ovaca bit će i vune.
Šalu na stranu,samo jako naprijed💪
Ima li kakvih dubai proteinskih čokoladica na vidiku?