Vedran Parić, Proteini.si: S vremenom smo postali jedan od vodećih brendova u regiji

Teretana, ilustracija. Foto: Wikimedia Commons

Izvorno slovenski brend Proteini.si od malog projekta skupine entuzijasta prerastao je u jedno od najprepoznatljivijih imena u regiji, a i šire. Zahvaljujući tome našli su se i među 99 najuspješnijih malih tvrtki prema izboru CompanyWalla, a više o njihovom poslovanju otkrio nam je Area Sales Manager Vedran Parić.

“Proteini.si je izvorno slovenski brend s dugogodišnjom tradicijom u industriji sportske suplementacije i zdravog načina života. Naša priča započela je kao mali projekt entuzijasta sporta i fitnessa, a s vremenom smo postali jedan od vodećih brendova u regiji kada je riječ o kvalitetnim proizvodima za sportaše, rekreativce i ljubitelje zdravog života”, uveo nas je u priču Parić.

Proteini.si posluje u većini zemalja jugoistočne Europe, uključujući Sloveniju, Hrvatsku, Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju. Osim toga, prisutni su i na tržištima DACH regije (Njemačka, Austrija, Švicarska) te u nekim drugim zemljama poput Cipra, Grčke, Bugarske, Rumunjske, Španjolske, Portugala i Malte.

“U Hrvatskoj trenutno imamo dvije trgovine koje se nalaze u ključnim gradovima zemlje. Osim fizičkih trgovina, prisutni smo i kroz naš online shop koji omogućuje dostavu proizvoda na cijelo tržište. Dodatno, naši proizvodi dostupni su kod klasičnih FMCG trgovaca, drogerija i sportskih trgovina. Također, imamo odličnu suradnju s raznim sportskim centrima, klubovima i fitnessima. Ukupno u cijeloj grupaciji prisutni smo na više od 7.000 prodajnih mjesta”, kazao je Vedran Parić.

Njihov asortiman obuhvaća širok spektar proizvoda, uključujući proteinske dodatke, energetske pločice, vitamine i minerale, dodatke prehrani za sportaše, ali i proizvode za svakodnevnu upotrebu poput zdravih grickalica i napitaka. Proizvodi nastaju u suradnji s renomiranim proizvođačima iz EU, uz strogu kontrolu kvalitete, kako bi zadovoljili najviše standarde sigurnosti i učinkovitosti.

Vedran Parić, Foto: Privatna arhiva

“Ideje za sve proizvode koje razvijamo nastaju unutar naše tvrtke, a sami ih rado testiramo jer je većina naših zaposlenika sportski aktivna, čime odmah dobivamo sve povratne informacije o funkcionalnosti, okusima i drugim zahtjevima za R&D. S tim bismo mogli reći da smo sportaši za sportaše i želimo samo najbolje za naše vjerne korisnike”, ističe naš sugovornik.

Iza sebe imaju i priznanja “Best Buy Award” i “Izabrani proizvod godine” koje su osvojili za svoje najprodavanije proizvode, uključujući Proteini.si Protein Bar i Natural Whey Protein. Ta priznanja su im, pojašnjava Parić, donijela dodatnu potvrdu kvalitete i prepoznatljivosti među njihovim kupcima, ali i dodatni motiv za kontinuirano unaprjeđenje proizvoda i usluga koje nude.

U hrvatskom timu trenutno imaju 12 zaposlenih, dok ih je u cijeloj grupaciji, zajedno s franšiznim partnerima, preko 200 Oni pokrivaju različite sektore, uključujući prodaju, marketing, logistiku, razvoj proizvoda i podršku kupcima. Uspjeh grupacije dodatno podupire velik broj vanjskih izvođača, a surađuju i s vanjskim stručnjacima, poput nutricionista i trenera. Na taj način osiguravaju dodatnu vrijednost korisnicima, pružajući im ne samo proizvode, već i edukaciju o zdravom načinu života, pravilnoj prehrani i upotrebi suplemenata.

Za kraj razgovora, Vedran Parić nas je upoznao i s planovima.

“Naši planovi za budućnost uključuju širenje i jačanje prisutnosti na hrvatskom i ostalim tržištima, kao i jačanje online prisutnosti. Usmjereni smo na razvoj novih inovativnih proizvoda koji će zadovoljiti potrebe naših kupaca i biti prepoznati kao sinonim za kvalitetu i povjerenje u svijetu sportske suplementacije, prehrambenih dodataka i zdravih grickalica. Također, fokusirat ćemo se na bolje povezivanje s našim partnerima, stvarajući dugoročne uspjehe”.

Najuspješnija poduzeća u trgovini na malo prehrambenim proizvodima u specijaliziranim prodavaonicama, po prihodima
PozicijaNaziv poduzećaUkupni prihodiRezultat poslovanja
(dobit prije oporezivanja)
1.POLLEO ADRIA d.o.o.21.458.4501.499.266
2.SF1 COFFEE d.o.o.6.220.401496.930
3.OPTIMA SELECTIO d.o.o.5.009.528324.945
4.EMPORIUM d.o.o.4.033.97753.106
5.GLIGORA DELIKATESE d.o.o.3.554.567142.440
6.MARI-TRGOVINA d.o.o.2.822.186102.742
7.BESVETIJE d.o.o.2.728.518132.467
8.ZDRAVA HRANA, d.o.o.2.418.56051.222
9.JAGODA TRGOVINA d.o.o2.035.25875.652
10.Proteini Adria d.o.o.1.600.68760.943
11.MAGNIFICUS PROMET d.o.o.1.508.88667.983
12.PORAT, d.o.o.1.470.106181.600
13.BIO PLANET d.o.o.1.446.39478.009
14.KANASTA d.o.o.1.241.72417.232
15.MHP ALIMENTUM TRADE d.o.o.1.105.75233.861
16.ACHT d.o.o.1.028.79455.923
17.MINI KLAONICA PETROVIĆ992.58454.757
18.TRGO-DIL d.o.o.989.99648.123
19.E.D. TRGOVINA d.o.o.892.5668.858
20.International Health Company d.o.o.796.14237.726
21.RINA-COMMERCE d.o.o.771.120179.105
22.ZDRAV STAV d.o.o.688.27859.801
23.KARLIĆ BAN TARTUFI d.o.o.684.608243.269
24.SVIJET VINA d.o.o.653.506164.384
25.MONI trade d.o.o.536.13554.685
26.MLADEN d.o.o.525.8944.998
27.CAPSULA d.o.o.519.84431.050
28.PRIRODA DAJE d.o.o.465.352133.185
29.AUTOADRIA d. o. o.465.054255.669
30.Roma unikat j.d.o.o.435.114586
31.AOXI Biolab d.o.o.419.98136.185
32.LEBINEC LEBI j.d.o.o.359.81928.554
33.TIGRIS OAZA j.d.o.o.347.65433.456
34.LUNA 2020 d.o.o.331.16241.240
35.DELICIAE NOSTRAE d.o.o.303.53642.281
36.HIDROVAR GROUP d.o.o.247.68459.551
37.GymBeam s.r.o.236.63762.508
38.SZP d.o.o.234.57528.773
39.GRAUBE d.o.o.145.26423.427
40.EUROOPTIC d.o.o.119.66472.320
izvor: CompanyWall, *svi podaci su za 2023. godinu, u eurima

16 Odgovora

  1. Bravo za brand i tvrtku! Branša raste iz godine u godinu, sjećam se među prvima su krenuli na našim prostorima i postali ozbiljna tvrtke iz te branše. Bravo, lijepa prica o uspjehu.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari