Sveprisutna aplikacija za taksi prijevoz Uber Technologies u utorak je prognozirala da će bruto narudžbe u četvrtom kvartalu biti iznad očekivanja, zahvaljujući rastu potrošača koji se učlanjuju u Uberov program lojalnosti, što onda povećava i potražnju za vožnjama i dostavama u blagdanskoj sezoni.
Kompanija, koja je još uvijek globalni lider u sektoru aplikacija za taxi prijevoz, je također premašila i prognoze Wall Streeta za treće tromjesečje godine, a dobri rezultati u razdoblju od srpnja do rujna se pripisuje povratku učenika u školske klupe i strožih poslodavaca koji traže da se radnici vrate u urede, što je potaknulo češća putovanja u urbanim sredinama.
Predsjednik uprave Dara Khosrowshahi rekao jeda program lojalnosti nazvan Uber One potiče kupce da više naručuju dostave hrane i namirnica, i da to naglašava velik potencijal za usluge koje Uber nudi, osim samih taxi vožnji.
U segmentu dostave došlo je do povećanja prihoda za 29 posto u razdoblju od srpnja do rujna, što je nadmašilo čak i rast prihoda u sektoru mobilnosti koji je rastao 20 posto, te stagnaciju u sektoru teretnog prijevoza.
Potrošači koji koriste više od jedne Uberove usluge se zadržavaju po 35 posto većoj stopi, i na usluge troše tri puta više od drugih, kazao je Khosrowshahi. Samo oko 20 posto aktivnih korisnika na tržištima na kojima Uber nudi i vožnje i dostave koristi obje usluge – iako se na najuspješnijim tržištima ta brojka već premašila.
Dionice Ubera su u utorak u trgovini prije otvaranja burzi pale za 2,5 posto, nakon što je od početka godine rasla za vrtoglavih 65 posto, zahvaljujući dobrim dosadašnjim kvartalnim rezultatima i sve većoj dominaciji u sektoru aplikacija za prijevoz.
Za četvrto tromjesečje godine iz kompanije prognoziraju da će bruto rezervacije – odnosno ukupna vrijednost vožnji, dostava i drugih Uberovih usluga – biti između 52,25 i 53,75 milijardi dolara, što je nešto više od predviđanja analitičara iz ankete LSEG-a koji očekuju 52 milijarde dolara.
Iz kompanije također očekuju da će zarada prije poreza (EBITDA) prilagođena za tekuće tromjesečje – pokazatelj profitabilnosti kojeg pažljivo prate ulagači – biti između 2,41 i 2,51 milijardi dolara, što je nešto ispod očekivanja analitičara od 2,48 milijardi dolara.
Pročitajte još:
Iz Ubera kažu da će počevši od sljedećeg kvartala indikator prognozirane prilagođene EBITDA zarade zamijeniti novim indikatorom, očekivanom prilagođenom dobiti – što obično rade tržišno zrelije kompanije.
Bruto narudžbe u trećem tromjesečju od srpnja do rujna ove godine iznosile su 49,74 milijardi dolara, malo više od procjena analitičara od 48,73 milijardi dolara. Prihodi su porasli za 20 posto na 13,47 milijardi dolara, više od predviđenih 13,28 milijardi.










Jedan odgovor
Ne znam, uvijek biram bolt