Hrvatska, Slovenija i Austrija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju na američkom tržištu pod imenom “Alps-Adriatic-Amazing” s ciljem svog pozicioniranja kao atraktivnih cjelogodišnjih turističkih destinacija, priopćila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
Riječ je o kampanji u sklopu koje promotivne aktivnosti provode HTZ i njezino predstavništvo u New Yorku, Slovenska turistička organizacija (STO) i Austrijska nacionalna turistička organizacija (ANTO), prenosi Hina. Cilj kampanje je snažnije pozicioniranje triju zemalja kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija gostima s američkog tržišta, a ciljanu skupinu čini američki FIT (Free Independent Travellers) segment visoke platežne moći.
U fokusu kampanje je prirodna baština triju država, kultura, etno-gastronomija, održivost i inkluzivnost, koji će biti prezentirani kroz koncept takozvanih sporih, opuštenih putovanja. Geografski gledano, promotivne aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na Zagreb, Zagorje, Kvarner i Zadarsku županiju, dok se primjerice Austrija koncentrirala na južni dio zemlje, s destinacijama poput Graza i regije Koruške.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić napomenuo je da su gosti dalekih tržišta iznimno važni, jer najčešće putuju izvan glavnih ljetnih mjeseci i često posjećuju veći broj odredišta.
“Očekujemo vrlo dobre rezultate ove suradnje, posebice kada znamo da tržište SAD-a za hrvatski turizam predstavlja najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet”, rekao je Staničić. Dodao je i podatak o ostvarenom rastu od osam posto u dolascima i šest posto u noćenjima u Hrvatskoj tijekom prvih osam mjeseci s tržišta SAD-a.
Iz HTZ-a poručuju da je za kraj tekuće godine u planu i zajednički nastup s prezentacijom kampanje na jednom od B2B događanja u SAD-u iz domene luksuznog i premium turizma.
Pročitajte još:
Sredstva za kampanju osigurala je Europska unija kroz program Europske putničke komisije Co-branding of Promotional Campaigns, kojim je omogućeno sufinanciranje 50 posto ukupne vrijednosti projekta, kampanja za cilj ima i promociju Europe kao vodećeg turističkog odredišta na globalnoj razini.
Kroz kampanju će se surađivat s medijem za putovanja Condé Nast Traveler USA, na čijim se kanalima očekuje realizacija više od 12 milijuna impresija, navode iz HTZ-a.
7 Odgovora
Odlicne vijesti
Krasno!!!
Super!
Super
Sredstva je potrebno pametno uložiti
Super
Ma baš super..