Tupperware podnosi zahtjev za bankrot, dionice pale za 50 posto

Freepik.com
Posude za hranu, Foto: Freepik.com

Tupperware Brands, američki proizvođač spremnika za pohranu hrane, i neke od njegovih podružnica, podnijeli su zahtjev za stečaj u Sjedinjenim Američkim Državama zbog rastućih gubitaka.

Tvrtka kaže da će zatražiti dopuštenje suda za početak procesa prodaje poslovanja i namjerava nastaviti s radom tijekom stečajnog postupka. Još prošle godine je ova tvrtka, koja djeluje već 78 godina, upozorila da bi mogla propasti ako brzo ne prikupi nova sredstva.

Tupperware se pokušava ponovno pozicionirati prema mlađim kupcima dok se suočava sa smanjenjem prodaje i to već godinama, u uvjetima jeftinije konkurencije. Rastuće cijene sirovina, veće plaće i troškovi prijevoza također su smanjili njegove profitne marže.

“Tijekom posljednjih nekoliko godina, financijski položaj tvrtke bio je pod ozbiljnim utjecajem izazovnog makroekonomskog okruženja”, rekla je izvršna direktorica Tupperwarea, Laurie Ann Goldman u izjavi ulagačima.

Dionice tvrtke, kako prenosi BBC, pale su za više od 50 posto ovaj tjedan nakon objave izvješća te informacije o pokretanju stečajnog postupka.

Nakon kratkog porasta prodaje tijekom pandemije, dok je sve više ljudi kuhalo kod kuće, tvrtka je ponovo primijetila da potražnja za njihovim proizvodima nastavlja padati.

Tupperware je godinama dominirao svojim tržištem, postavši tako sinonim za posude za čuvanje hrane, pa i danas mnogi ljudi koriste njegovo ime kada govore o bilo kojoj plastičnoj posudi.

Tvrtku je 1946. godine osnovao Earl Tupper, koji je patentirao fleksibilno hermetičko brtvljenje spremnika. Tupperware je bio velika inovacija jer je koristio novu plastiku kako bi hrana bila dulje svježa, što je bilo neprocjenjivo kada su hladnjaci još uvijek bili preskupi za mnoge obitelji.

Tupperware se sada prodaje u 70 zemalja diljem svijeta.

9 Odgovora

  1. Znalo se to dvije, tri godine unatrag od kad su počeli “kokošariti” i prebacivati proizvodnju na zemlje s jeftinom radnom snagom, a oni dizali cijene proizvoda. Upravo ti “jeftini” su ih pojeli.
    Imam Tuperware proizvode od prije 40 godina i, uspoređujući ih s ovima današnjima, imam kvalitetne proizvode dok su ovi “novi” kineska plastičurina.
    Ista stvar je sa posuđem za kuhanje: dok je ispod posude pisalo Made in Germany bilo je i još je uvijek izvanredne kvalitete, dok je ovo današnje šrot proizveden tko zna gdje.
    Uživajte u svom Tuperwareu dok još možete!

  2. Marko 123….
    Po reakciji, rekla bih da ste autor ovog teksta o Tupperware u. Kako se niste izjasnili sa čime se u mom komentaru ne biste složili nudim Vam, na pregled, proizvode iz stare i “nove” linije, u kojima se osim zemlje porijekla, boje i kvalitete skoro ništa nije promijenilo. Jeste li za? :)))

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari