Tanta: Poslovni potez godine je preuzimanje Photomatha od strane Googlea

Petar Tanta / Foto: Privatna arhiva

Petar Tanta direktor je i suvlasnik u CTA komunikacijama s iskustvom savjetovanja klijenata iz različitih sektora, kao što su FMCG, trgovina, turizam, energetski sektor, proizvodni sektor, nevladine udruge te krizno komuniciranje. U komunikacijskog stručnjaka izrastao je kroz rad u agenciji Millenium promocija, nakon čega prelazi u Preclarus komunikacije, gdje se bavi ponajviše korporativnim komuniciranjem, strateškim savjetovanjem i političkim marketingom. Najviše surađuje s klijentima u telekomunikacijskoj industriji i energetskom sektoru. Potom odlazi u agenciju Manjgura gdje vodi klijente iz prehrambene industrije i politike.

Na ljeto 2016. godine dolazi u najveći trgovački lanac u Hrvatskoj, Konzum, na mjesto voditelja Odnosa s javnošću, organizacije događaja i društveno odgovornog poslovanja.

Agenciju za komunikacije CTA osniva 2018., a dvije godine kasnije, kao dio tima CTA komunikacija, za kampanju „Nešto zbilja važno“ s Udrugom „Brački pupoljci“ osvaja vodeću hrvatsku PR nagradu, Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), najprestižnije svjetsko PR priznanje „Golden World Awards for Excellence“ Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA) te komunikacijske nagrade Eventiada IPRA GWA u konkurenciji iz zemalja istočne Europe, Zajednice nezavisnih država i središnje Azije i dvije „European Excellence Awards“.

Redovni je predavač na Londonskoj školi za odnose s javnošću (LSPR) i Sveučilištu Vern, a specijalizirao je marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi Zagreb (VPŠZ).

Pitali smo Petra Tantu šta je po njegovom mišljenju obilježilo 2023. godinu?

Događaj godine

– Prelazak na euro. Ipak nam je to svima obilježilo živote, i poslovno i privatno.

Osoba godine 

– Osnivač Photomatha Damir Sabol.

Najbolji poslovni potez godine

– Preuzimanje Photomatha od strane Googlea.

Poslovni promašaj godine

– Zabrana rada nedjeljom, a na svjetskoj razini Elon Musk i preuzimanje Twittera, kao i kompletna saga oko X-a.

Očekivanja u 2024. godini

– Predstoji nam superizborna godina i bit će svega, počevši od prognoza MMF-a, helikopterskog novca, predizbornih obećanja i turističke sezone. Ovo će biti 2019. na steroidima s Europskim prvenstvom u nogometu, dok nam automatizacija rada lagano ulazi u mainstream poslovnog svijeta, a da toga nismo ni svjesni. 

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari