Zadnjih mjeseci su iz vodeće domaće IT tvrtke Span stizale vijesti o širenju na nova tržišta, pa nekako više i ne zvuči iznenađujuće kada se dogodi takav jedan iskorak.
Ipak, treba istaknuti da Hrvatska nema baš puno tvrtki koje se mogu podičiti ubrzanim širenjem na inozemnim tržištima, pa potezi koje vuče Span svakako zaslužuju pozornost.
Najnovija je vijest da je ta tvrtka osnovala društvo u Poljskoj.
“Poljska je tržište s velikim potencijalom i prepoznali smo je kao dugoročnu poslovnu priliku. Potražnja za proizvodima i uslugama iz našeg portfelja je velika, a istovremeno je prisutan deficit ponude. Spanova konkurentska prednost leži u velikom broju kvalificiranih i certificiranih stručnjaka koji su spremni odgovoriti na trenutne i buduće potrebe za digitalnim uslugama”, objavio je Span.
Poljska je nastavak niza nakon što je u prosincu prošle godine Span registrirao tvrtku u Amsterdamu pod nazivom Span B.V. sa ciljem boljeg povezivanja s međunarodnim partnerima. Tom prigodom su rekli da je Nizozemska bila pravi izbor jer se u toj zemlji nalaze uredi Spanovih međunarodnih partnera koji djeluju na tržištima na kojima je prisutan i Span, kao i na onima na kojima planira poslovati u budućnosti.
Konkretno, cilj za predstavništvo u Nizozemskoj je ojačati strateške i komercijalne veze s najvažnijim sektorskim igračima kao što su Microsoft i Google.
Span B.V. je sa Spanom d.d. suosnivač tvrtke u Poljskoj.

Krajem ožujka osnovano je društvo u Kazahstanu pod nazivom Span Kazakhstan Limited čiji su formalno osnivači bili Span d.d. i Vladislav Kuzin, glavni izvršni direktor kazahstanske podružnice.
Span je zaključio da tržište središnje Azije ima značajan potencijal i da je Kazahstan jedno od razvijenijih na tom području. Riječ je o tvrtki za pružanje konzultantskih usluga iz područja informacijskih tehnologija.
Tako je Span došao do brojke od 13 povezanih društava u inozemstvu, i to u Nizozemskoj, Kazahstanu, Sloveniji, Ukrajini, Azerbajdžanu, Moldaviji, Ujedinjenom Kraljevstvu, SAD-u, Njemačkoj, Estoniji, Gruziji te Švicarskoj, a sada se pridružila i Poljska.
Span većinu svojih prihoda ostvaruje na međunarodnim tržištima, pa je prošle godine taj udio bio 74 posto.
Kako iz tvrtke ističu, Span je na tržištu prepoznat kao multi-specijalist s poslovnim fokusom na tri ključna strateška područja: tehnologiju u oblaku, kibernetičku sigurnost i umjetnu inteligenciju.
Zaposleno je ukupno više od 850 IT stručnjaka.
Pročitajte još:
Za impuls daljnjem poslovanju Span je protekli mjesec nakon jednog desetljeća odlučio promijeniti vizualni identitet i slogan ističući da time želi poslati snažnu poruku domaćem i međunarodnom tržištu kako razumije izazove digitalnog doba i spremna je na njih odgovoriti.
Središnji element novog vizualnog identiteta je Priority Star, dinamička ilustracija koja se ažurira svakih deset minuta i u stvarnom vremenu prikazuje zahtjeve za podrškom i sigurnosna upozorenja. Taj interaktivni prikaz pulsira kao digitalno srce kompanije, simbolizirajući njezinu prisutnost 24/7 i spremnost da svojim korisnicima bude podrška uvijek i svugdje, poručio je klijentima Span.
Span d.d.
Koturaška cesta 47, 10000 Zagreb, Hrvatska
100.882.421,02 (2023)
624 (2023)