Paramount priprema ponudu za kupnju najvećeg rivala Warner Bros Discoveryja

Warner Bros Discovery, Foto: Eric Gaillard/Reuters

Paramount Skydance priprema ponudu za kupnju Warner Bros Discoveryja, piše Reuters pozivajući se na neimenovani izvor, čime bi moglo doći do spajanja dva legendarna holivudska studija i preoblikovanja kompletne industrije zabave.

Ponudu za Warner Bros Discovery priprema obitelj Ellison, u kojoj su David Ellison, čelnik Skydancea, i njegov otac, milijarder i suosnivač Oraclea Larry Ellison, izvijestio je Wall Street Journal, koji je i prvi prenio vijest.

Izdašna ponuda, koja dolazi samo nekoliko tjedana nakon što je Skydance kupio Paramount Global za 8,4 milijarde dolara, ujedinila bi neke od najpoznatijih zabavnih brendova pod jednim korporativnim krovom, kao i znanstveno-fantastične franšize poput “Matrixa” i “Zvjezdanih staza” te dvije velike informativne mreže, CBS News i CNN.

“Ovaj je dogovor holivudski ekvivalent nastavka koji nitko nije očekivao, ali su ga svi nekako naslućivali,” rekao je analitičar eMarketera Jeremy Goldman.

Nikakva ponuda još nije podnesena i planovi bi se još uvijek mogli izjaloviti, izvijestio je WSJ.

Ipak, dionice Warner Bros Discoveryja porasle su i do 30 posto nakon objave ove vijesti, dok su one Paramounta bile u plusu 15 posto. Obje kompanije odbile su komentirati navedene informacije.

Warner Bros Discovery restrukturira svoje medijsko poslovanje kako bi odvojio biznis kabelske televizije od filmskog studija i streaming odjela. Skydance, međutim, nastoji preuzeti sve njihove medijske resurse, uključujući filmski studio Warner Bros, HBO i CNN, u većinski gotovinskoj transakciji, izvijestio je WSJ.

Za realizaciju dogovora bit će potreban i politički utjecaj Larryja Ellisona, dugogodišnjeg saveznika američkog predsjednika Donalda Trumpa, kako bi se transakcija provela i otklonile zabrinutosti oko monopola.

Potencijalna ponuda potvrđuje sve žešću konkurenciju u medijskom sektoru, dok se tradicionalne kompanije nadmeću po pitanju rasta i jačanja svojih streaming usluga u uvjetima pada televizijske gledanosti i oglašivačkih prihoda.

Suočavaju se i s pojačanom konkurencijom tehnoloških tvrtki poput Applea i Amazona, čije streaming usluge sve češće preuzimaju prava na sportske prijenose.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari