Prodaja mobitela u Kini pala je u drugom tromjesečju prvi puta u gotovo dvije godine, uz smanjene isporuke čak četiri od pet vodećih brendova zbog slabije potražnje, pokazali su podaci International Data Corporationa (IDC).
Ukupne isporuke mobitela u Kini pale su drugom kvartalu za četiri posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 69 milijuna uređaja. Prodaja je smanjena prvi puta od trećeg tromjesečja 2023. godine. Potražnja je bila slaba, uz smanjene državne subvencije za elektroničke uređaje, istaknuli su stručnjaci savjetodavne tvrtke.
“Šire gospodarsko okruženje i dalje predstavlja izazov, uz kontinuirano nisku razinu povjerenja potrošača”, rekao je viši analitičar istraživanja u IDC-u Arthur Guo.
Vjerojatno neće biti značajnog jačanja potražnje za mobitelima u skorije vrijeme, a tržištu u drugoj polovini godine predstoji složenije okruženje, dodao je Guo.
Huawei se prodajom ponovno probio u sam vrh, i to nakon više od četiri godine, dosegnuvši tržišni udio od 18,1 posto, unatoč smanjenim isporukama, za 3,4 posto u odnosu na isto razdoblje lani i prodanih 12,5 milijuna mobitela. Vivo je po tržišnom udjelu na drugom mjestu, i to uz najveći pad isporuka u drugom kvartalu među pet najpopularnijih brendova, od 10,1 posto.
Oppo je zauzeo treće mjesto, a Xiaomi četvrto i jedini je proizvođač koji je među vodećom petorkom prodao više mobilnih telefona, ukupno 10,4 milijuna, za 3,4 posto više nego lani, prenosi Hina.
Pročitajte još:
Apple je peti po prodaji, s najblažim padom isporuka među vodećih pet brendova, za 1,3 posto u odnosu na drugo prošlogodišnje tromjesečje, i isporučenih 9,6 milijuna mobitela. Pad je osjetno blaži nego na početku godine zbog prilagodbi cijena pojedinih varijanti iPhonea 16 i 16 Pro kako bi ispunili uvjete za državne subvencije.
Appleov udio u kineskom tržištu iznosio je 13,9 posto u drugom tromjesečju ove godine i bio je veći za 0,2 postotna boda nego na početku godine.
Jedan odgovor
Izmislit će oni sad nešto drugo ne sekiram se ja za njih