Nissan ulaže više od milijardu eura u Kinu

Hina/Epa
Auto show, Shangai, Foto: Hina/Epa/A.Plavevski

Japanski proizvođač automobila Nissan Motor uložit će još deset milijardi juana (1,3 milijarde eura) u Kinu kako bi preokrenuo trend slabe prodaje i uhvatio korak s oštrom konkurencijom, rekao je u direktor ove tvrtke za Kinu, Stephen Ma.

„Moglo bi se reći da smo u pristupu tržištu bili malo spori, u usporedbi s jako brzim tempom u Kini. Kineski brendovi bili su, iskreno rečeno, prebrzi, iznimno brzi, i zatekli su sve. Mislim da smo se u međuvremenu resetirali “, rekao je Ma na sajmu automobila u Šangaju.

Nissan je 2024. u Kini prodao manje od 700.000 vozila, što znači da mu se prodaja više nego prepolovila u usporedbi s 2020. godinom. Kompanija je smanjila prognozu prodaje na međunarodnim tržištima u fiskalnoj godini koja je završila u ožujku, dijelom i zbog problema u Kini, drugom najvećem tržištu.

Odlučili su sada, prema riječima direktora, uložiti još deset milijardi juana (1,3 milijarde eura) u Kinu do kraja 2026.

Do ljeta 2027. Nissan će u Kini predstaviti deset modela vozila s pogonom na nove izvore energije, prenosi Hina. Dosadašnji planovi predviđali su osam novih modela do kraja 2026.

Plan je Nissana nastaviti s izvozom vozila iz Kine u „mnoge druge zemlje, osim možda jedne”, rekao je Ma, misleći na SAD, koji je za mandata prethodnog predsjednika Joea Bidena de facto zaustavio uvoz električnih automobila iz Kine uvođenjem carina od 100 posto.

Predsjednik Donald Trump je i nove carine na uvoz automobila od 25 posto, uz dodatne “recipročne” carine od 145 posto na uvoz iz Kine.

“Dugo sam živio i radio u SAD-u, ali nisam mogao predvidjeti da će stvari krenuti tim smjerom. Izvozit ćemo u mnoge zemlje, ali još ne možemo objaviti u koje”, rekao je Ma.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari