Lego s rekordnom prodajom u prvoj polovici godine

https://www.lego.com/cdn/cs/aboutus/assets/blt16615478ef52bf03/Child_Playing_With_LEGO_Toys_60420_LEGO_City_Lifestyle.jpg
Lego kockice, Foto: Lego.com/Press

Danski proizvođač igračaka Lego priopćio je kako mu je prodaja u prvoj polovici godine porasla za 12 posto na rekordnih 34,6 milijardi danskih kruna odnosno oko 4,64 milijarde eura, zbog partnerstva s drugim velikim brendovima, uključujući Formulu 1 i Jurski park.

Lego je prijavio povećanja prodaje na svim svojim tržištima, uključujući i Kinu, gdje se zadnjih godina suočava s izazovima.

Partnerstva s brendovima kao što su Formula 1, Fortnite i Jurassic Park pomogla su potaknuti prodaju u različitim kategorijama potrošača.

Tvrtka je u prvoj polovici godine lansirala rekordnih 314 novih setova, a unatoč gospodarskim neizvjesnostima vezanim uz trgovinske napetosti, kako prenosi Hina, u Lego-u nisu primijetili da se Amerikanci odlučuju za jeftinije proizvode.

Operativna dobit u prvih šest mjeseci porasla je za deset posto, na devet milijardi kruna, uz podršku Lego globalne proizvodne mreže, koja obuhvaća šest tvornica diljem Danske, Mađarske, Češke, Meksika, Kine i Vijetnama.

Lego proširuje svoju najveću proizvodnu lokaciju u Monterreyu u Meksiku te u Mađarskoj, dok se očekuje da će izgradnja nove američke tvornice u Virginiji biti dovršena 2027. godine.

Legovi konkurenti, uključujući Mattel, proizvođača Barbie franšize, i Hasbro, proizvođača My Little Ponyja, i dalje su izloženi volatilnosti carina zbog oslanjanja na kinesku proizvodnju.

Jedan odgovor

  1. Ljudi povećali cijene, a ultra su popularni i nemaju prave konkurencije, ništa čudno

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari