Danski proizvođač igračaka Lego priopćio je kako mu je prodaja u prvoj polovici godine porasla za 12 posto na rekordnih 34,6 milijardi danskih kruna odnosno oko 4,64 milijarde eura, zbog partnerstva s drugim velikim brendovima, uključujući Formulu 1 i Jurski park.
Lego je prijavio povećanja prodaje na svim svojim tržištima, uključujući i Kinu, gdje se zadnjih godina suočava s izazovima.
Partnerstva s brendovima kao što su Formula 1, Fortnite i Jurassic Park pomogla su potaknuti prodaju u različitim kategorijama potrošača.
Tvrtka je u prvoj polovici godine lansirala rekordnih 314 novih setova, a unatoč gospodarskim neizvjesnostima vezanim uz trgovinske napetosti, kako prenosi Hina, u Lego-u nisu primijetili da se Amerikanci odlučuju za jeftinije proizvode.
Operativna dobit u prvih šest mjeseci porasla je za deset posto, na devet milijardi kruna, uz podršku Lego globalne proizvodne mreže, koja obuhvaća šest tvornica diljem Danske, Mađarske, Češke, Meksika, Kine i Vijetnama.
Pročitajte još:
Lego proširuje svoju najveću proizvodnu lokaciju u Monterreyu u Meksiku te u Mađarskoj, dok se očekuje da će izgradnja nove američke tvornice u Virginiji biti dovršena 2027. godine.
Legovi konkurenti, uključujući Mattel, proizvođača Barbie franšize, i Hasbro, proizvođača My Little Ponyja, i dalje su izloženi volatilnosti carina zbog oslanjanja na kinesku proizvodnju.










9 Odgovora
Ljudi povećali cijene, a ultra su popularni i nemaju prave konkurencije, ništa čudno
Interesantno. Skupi su da boli glava, ali ljudi svejedno kupuju njihove proizvode.
Respect Legu, iako pretjeruju i oni.
Oni konkurencije nemaju i zato luduju sa cijenama!
Uz agresivan marketing i bez prave konkurencije je to lako ostvarivo
Ništa čudno
Sad ih odrasli samo za sebe kupuju
Ja svaki mjesec kupujem neki lego, dobro mi za zivce
Lego je vječan već se generacije igraju s njim.