Komba aplikacija – prilika za dodatni posao koju koriste i radnici i tvrtke

Komba aplikacija, Foto: Promo

Svima koji žele pronaći posao u fušu tu će potragu uvelike olakšati novopokrenuta aplikacija Komba. Kako navode na službenim stranicama, razne kompanije kroz Komba aplikaciju mogu ponuditi naknadu za kratkotrajnu pomoć kada imaju kratkotrajne poslovne prilike, a s druge strane bilo tko iz radno sposobne populacije može se prijaviti i zaraditi radeći po svojem izboru što i koliko želi.

Više o svemu tome za Financije.hr otkrili su nam Bruna Ćorić i Bruno Pliša, koji zajedno s još jednim suradnikom stoje iza ovog inovativnog projekta. 

Za početak, kako se rodila ideja o Komba aplikaciji, koliko je proteklo od ideje do realizacije i koliko je ljudi radilo na njoj?

Ideja o Komba aplikaciji nastala je od troje osnivača, Brune Ćorić, Brune Pliše i Mladena Vulovića, koji su prepoznali potrebu na tržištu, iz poslovnog iskustva te djelomično iz privatnog života. Bruno kao voditelj operacija u hotelu Meneghetti često se susretao sa nedostatkom pomoćnog osoblja u trenucima povećanog obujma posla, a ovakva aplikacija činila mu se kao jedino logično rješenje za sve koji se susreću s takvim problemom. Mladen i Bruna su, s druge strane, kroz razgovore sa ljudima koji imaju potrebe i želje odrađivati takve poslove kao pomoćno osoblje, shvatili potrebu za stvaranjem ovakve aplikacije na hrvatskom tržištu. Od same ideje do realizacije proteklo je malo manje od tri godine, a na Kombi je aktivno radilo četvero ljudi u glavnom timu, nekolicina developera te pravni tim.

Na koji način točno funkcionira, kako spajate poslodavce s onima koji žele pronaći posao u fušu?

Komba je dvostrana platforma za kratkotrajne angažmane koja trenutno djeluje u sektorima ugostiteljstva, logistike, trgovine i event industrije. Unutar aplikacije spajaju se dvije strane: ljudi koji žele odraditi kratkotrajni angažman i tvrtke koje imaju hitnu ili izvanrednu potrebu za dodatnim osobama u situacijama povećanog obujma posla.  U takvim situacijama tvrtke, unutar aplikacije, objavljuju smjene sa opisom angažmana, podacima o lokaciji, satnici koju će platiti i eventualnim posebnim zahtjevima. S druge strane, Komberi, kako su nazvani korisnici aplikacije, u svakom trenutku na svojem mobitelu mogu pregledati dostupne smjene koje su tvrtke objavile te se prijavljivati na smjene koje najbolje odgovaraju njihovim željama i osobnom rasporedu. Tvrtke tako već u istom danu dobiju prijave motiviranih korisnika aplikacije koje mogu angažirati odmah, bez dugotrajne potrage.

Koja područja pokrivate, kakvi se sve poslovi mogu pronaći preko Vaše platforme?

Poslovi u hoteljerstvu, primjerice čišćenje i pospremanje, zatim poslovi u ugostiteljstvu poput barmena, pomoći u kuhinji i konobarenja, poslovi u logistici kao što je rad u skladištu,  poslovi u maloprodaji i event industriji…. To su sektori s visokom sezonalnošću i velikim i iznenadnim oscilacijama u volumenu posla. 

Bruna Ćorić i Bruno Plišo, Foto: Promo

Koliko ju je tvrtki, a koliko radnika dosad koristilo?

Trenutno je na aplikaciji oko 4.000 Kombera, od kojih nisu svi aktivni niti verificirani zato što želimo napraviti što bolji balans tržišta kako ne bi bilo previše Kombera na premalo smjena ili obrnuto. Brojimo preko 200 klijenata s kojima svakodnevno komuniciramo kako bi što efikasnije i bolje koristili platformu.

Nedavno ste imali i službena predstavljanja aplikacije, ako se ne varam, na Forumu zagrebačkih ugostitelja, a potom i u Zonaru. Jeste li zadovoljni reakcijama?

Službeni launch bio je u hotelu Zonar s kojim smo iznimno zadovoljni. Reakcije naših korisnika i poslovnih partnera bile su odlične, kao i medijska popraćenost na čemu smo iznimno zahvalni. Nakon launcha na Kombu je došlo preko 1.500 ljudi koji žele sudjelovati na način da odrađuju smjene, i oko stotinu tvrtki koje imaju potrebe za dodatnom pomoći u određenim trenucima poslovanja.

Kako se financirate, naplaćuje li se skidanje aplikacije?

Skidanje aplikacije potpuno je besplatno, kako za klijente, tako i za korisnike. Prvo plaćanje događa se nakon što se određena smjena završi. Tada klijent, odnosno tvrtka mora za to isplatiti naknadu za Kombera koja ide osobi koja je bila na smjeni te nakadnu nama kao platformi. Što se tiče financiranja same aplikacije tu informaciju želimo zadržati za sebe jer smo u tržišnoj utakmici, radi se o novom tržišnom segmentu i trenutno imamo prednost jer smo prvi ili među prvima. Možemo reći da se ovakav projekt ne može pokrenuti bez značajnih sredstava i ozbiljnih investitora.

Završno, koji su Vaši daljnji planovi i ambicije?

Skupa s relevantnim državnim tijelima zajednički definirati dobar okvir koji će omogućiti stabilno okruženje za rad na dobrobit svih triju strana (osobe koje se prijavljuju na smjene, korporativni klijenti koji odrađuju smjene i platforma), nakon čega nam je plan proširiti se globalno. Ovaj model trenutno u nekom malo većem opsegu funkcionira tek u nekolicini zemalja u svijetu i postoji velika prilika da hrvatska kompanija bude prva i zauzme dominantnu poziciju na stranim tržištima.

10 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari