Iskra brodogradilište: Produženje koncesije pomaže u pokretanju projekata vrijednih 30 milijuna eura

https://www.linkedin.com/posts/iskra-shipyard_iskrashipyard-travellift-newproject-activity-7171485952710852609-YxcL
Teleskopska dizalica, Iskra Brodogradilište, Šibenik, Foto: Iskra Brodogradilište/LinedIn

Odluka Vlade da se Iskra brodogradilištu Šibenik za 20 godina produži koncesija za gospodarsko korištenje luke posebne namjene, otvara mogućnost za novi investicijski val i pokretanje projekata vrijednih 30 milijuna eura, priopćilo je to brodogradilište. Koncesija je produžena do 2054. godine.

Investicijski plan predviđa uređenje i proširenje operativne obale za 10.000 kvadrata, a bit će namijenjena remontu jahti koje se dižu liftom. Planira se i gradnja dvije nove hale koje će se rabiti prije svega za novogradnju, a po potrebi i za remont brodova.

Najveća investicija, kako se najavljuje, bit će gradnja novog 110 metara dugog plovnog doka kapaciteta 4.000 tona.

Time će Iskra brodogradilište obuhvatiti segment koji dosad nije pokrivalo – remont gotovo svih brodova Jadrolinije i novih korveta Hrvatske ratne mornarice. Novi plovni dok omogućit će i remont jahti duljine do 100 metara.

“Do 2036. bi trebalo biti realizirano 30,7 milijuna eura ulaganja”, najavljuje predsjednik Uprave Iskra brodogradilišta Šibenik Roko Vuletić.

Proces odobrenja produljenja koncesije trajao je više od dvije godine, a uključivao je izradu nekoliko studija i analiza o kojima su se pozitivno očitovali resorno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture te drugi uključeni dionici. Brodogradilište Šibenik je 2019. godine preuzela slovenska Iskra, prenosi Hina.

Iskra brodogradilište Šibenik već duže gradi katamarane za norveško tržište, a u tijeku je i gradnja sedam brodova za lučke kapetanije, za nadzor sigurnosti plovidbe, koje je naručilo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i broda za Plovput.

Iako raste udio gradnje brodova, to brodogradilište je i dalje specijalizirano za remontne poslove, a od većih poslova su remonti koje obavljaju za Jadroliniju, Hrvatsku ratnu mornaricu, domaće brodare te strane jahtaše.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari