Prilagodite postavke pristanka

Koristimo kolačiće kako bismo vam pomogli u učinkovitoj navigaciji i izvršavanju određenih funkcija. U nastavku ćete pronaći detaljne informacije o svim kolačićima pod svakom kategorijom pristanka.

Kolačići koji su kategorizirani kao "Potrebni" pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za omogućavanje osnovnih funkcija stranice.... 

Uvek Aktivan

Neophodni su kolačići kako bi se omogućile osnovne značajke ove stranice, kao što je pružanje sigurne prijave ili prilagođavanje vaših postavki pristanka. Ovi kolačići ne pohranjuju nikakve osobne podatke.

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.

Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o metrikama kao što su broj posjetitelja, stopa napuštanja stranice, izvor prometa itd.

Kolačići izvedbe koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa učinkovitosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Oglašavački kolačići koriste se za pružanje prilagođenih oglasa posjetiteljima na temelju stranica koje ste prethodno posjetili i za analizu učinkovitosti oglasnih kampanja.

ŽBIRAC d.o.o.-93363585220

Hrvatski predstavnici Toyote i Mazde o velikom skandalu japanske autoindustrije: Takvih vozila nema kod nas

Pixabay.com
Toyota, ilustracija Foto: Pixabay.com

Japansku autoindustriju potresa veliki skandal, nakon što je tamošnje ministarstvo prometa utvrdilo nepravilnosti u zahtjevima za certificiranje određenih modela automobila.

“Utvrđeno je da su proizvođači automobila dostavili netočne ili manipulirane podatke o sigurnosnim ispitivanjima kada su podnijeli zahtjev za certifikaciju vozila”, priopćilo je ministarstvo.

JEZERINCI j.d.o.o.	92031966993

Riječ je o vozilima proizvođača Toyota Motor, Mazda, Honda, Suzuki i Yamaha Motor kojima je potom naređeno da obustave pošiljke nekih automobila.

Najnovije informacije o sigurnosnim problemima uslijedile su nakon što je ministarstvo krajem siječnja zatražilo od proizvođača automobila da istraže zahtjeve za certifikaciju nakon skandala sa sigurnosnim testom u Toyotinoj kompaktnoj automobilskoj jedinici Daihatsu koji se pojavio prošle godine.

Toyota je rekla da su se nepravilnosti dogodile tijekom šest različitih testova provedenih 2014., 2015. i 2020. godine. Pogođena vozila bila su tri proizvodna modela – Corolla Fielder, Corolla Axio i Yaris Cross – i ukinute verzije četiri popularna modela, uključujući jedan koji se prodaje pod luksuznom markom Lexus.

Stoga smo odlučili kontaktirati hrvatsku podružnicu Toyote kako bismo utvrdili jesu li sporna vozila bila prodavana i u našoj zemlji.

“Ne radi se o vozilima koja se proizvode za EU tržište. Yaris Cross koji se prodaje u Europi, odnosno u Hrvatskoj, proizvodi se u Francuskoj i Češkoj. Sukladno tome u Hrvatskoj nemamo obuhvaćenih vozila”, odgovorili su iz Toyote Hrvatska za Financije.hr.

Spomenutim skandalom obuhvaćena je i Honda koja je utvrdila nepravilnosti prilikom ispitivanja buke u razdoblju duljem od osam godina do listopada 2017. na dvadesetak modela koji se više ne proizvode.

“Ukoliko dobijemo službenu informaciju od proizvođača ili sustava Rapex vezanu uz navedenu vijest istu ćemo Vam proslijediti”, istaknuli su iz Honde Hrvatska koje smo također pitali jesu li se neki od tih modela našli i na hrvatskom tržištu.

I Mazda je obustavila isporuke svog sportskog automobila Roadster RF i hatchbacka Mazda2 od prošlog tjedna nakon što je otkrila da su radnici izmijenili rezultate ispitivanja softvera za kontrolu motora.

Također je utvrđeno da su testovi sudara modela Atenza i Axela, koji više nisu u proizvodnji, neovlašteno mijenjani s pomoću tajmera za aktiviranje zračnih jastuka tijekom nekih testova frontalnog sudara, umjesto da se oslanjaju na ugrađeni senzor za otkrivanje pogotka.

Spomenuta Mazdina vozila, potvrdili su nam iz hrvatske podružnice tvrtke, nisu prodavana u našoj zemlji.

“Situacija u Japanu povezana je s posebnim homologacijskim testiranjem koje se provodi za modele koji se prodaju na japanskom tržištu. Automobili koji se prodaju u Europi homologirani su od strane europskih vlasti. Svi Mazdini automobili u Europi prošli su potrebne testove i ova istraga ne utječe na Mazdine automobile na cesti ili u Mazdinim salonima u Europi”, kazali su za Financije.hr.

TERRA VITAL d.o.o.	54116520643

17 Odgovora

  1. Hrvatski predstavnici Toyote, to je nešto kao japanski predstavnici Stojadina.

  2. Srećom moj auto je starijeg godišta kad još nije bilo tih elektronskih manipulacija.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

SADMIR GRADNJA d.o.o.	74018793825

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…
RU-BRA d.o.o-08695631838

Komentari

KAJAK KLUB RAB 83-20060626682