Hrvatske tvrtke po prvi put na najvećem sajmu ribarstva u Sjevernoj Americi

Hrvatske tvrtke na sajmu ribarstva u Americi, Foto: HGK

Na međunarodnom sajmu Seafood Expo North America, koji se od 16. do 18. ožujka održava u Bostonu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore prvi put se predstavljaju hrvatske tvrtke za proizvodnju i preradu ribe.

Izlažu tvrtke iz 50 zemalja, a među njima su i domaći proizvođači ribe Cromaris, Jadran tuna i Pelagos net farma.

Jelena Đugum, direktorica Sektor za poljoprivredu HGK, ističe da HGK nastavlja sa sustavnom potporom svojim članicama iz sektora ribarstva.

“Iako su Europa, u najvećoj mjeri talijansko i španjolsko tržište, te Japan gdje naši proizvođači izvoze znatne količine tune, ključni za plasman proizvoda ribarstva, stalne promjene na tržištu i dinamične promjene poslovnih okruženja ukazale su na potrebu izlaska na nova tržišta na kojima će se cijeniti vrhunska kvaliteta hrvatskih ribljih proizvoda. U tom smislu, veliko tržište SAD-a i Kanade svakako zaslužuju biti u našem fokusu”, komentirala je Đugum.

Dodala je da su prvi dojmovi tvrtki koji nastupaju na ovom sajmu pozitivni, a poslovna umrežavanja uspješna.

Hrvatski proizvođači se u Bostonu predstavljaju prvenstveno s proizvodima akvakulture i to tunom te proizvodima iz uzgoja bijele ribe, kao i proizvodima prerade sitne plave ribe, mariniranim i slanim inćunima.

Hrvatska godišnje na tržište plasira nešto više od 3.000 tona tune, oko 18.000 tona komarče i lubina te oko 3.000 tona slanih i mariniranih proizvoda od sitne plave ribe.

Seafood Expo North America najveći je sajam proizvoda ribarstva u Sjevernoj Americi, a održava se pod pokroviteljstvom Nacionalnog instituta za ribarstvo SAD-a. Okuplja tisuće kupaca i dobavljača iz cijelog svijeta koji se žele predstaviti i dogovoriti nova partnerstva.

U sklopu projekta Riba Hrvatske-Jedi što vrijedi, koji se provodi od 2011., HGK za svoje članice organizira sudjelovanje na svim važnim međunarodnim sajmovima ribarstva kao što su Seafood Expo Global, Barcelona, Conxemar Vigo i Fish International Bremen.

Program je u potpunosti financiran sredstvima Europskog fonda za pomorstvo, ribarstvo i akvakulturu temeljem Programa za ribarstvo i akvakulturu.

6 Odgovora

  1. Nadajmo se da ce nas naši predstavnici dobro predstaviti i da ce RH imati neke koristi od toga.

  2. Ovo bi mogo bit sjajan korak prema većem izvozu i povezivanju s potencijalnim partnerima u Sjevernoj Americi, bravo!

  3. Napokon neka dobra vijest! Naša riba je top kvaliteta, vrijeme je da je cijeli svijet prepozna.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari