EssilorLuxottica je u utorak priopćila da je produžila svoje partnerstvo s Meta Platforms ulaskom u novi dugoročni ugovor o nastavku rada na razvoju pametnih naočala.
“Nevjerojatan posao koji smo obavili s Metom još je uvijek u ranoj fazi, ali već se pokazao važnom prekretnicom na našem putu prema tome da naočale postanu vrata u povezani svijet”, rekao je izvršni direktor EssilorLuxottice Francesco Milleri.
EssilorLuxottica i Meta, piše Reuters, sklopili su partnerstvo 2019. godine i od tada su napravili dvije generacije pametnih naočala brenda Ray-Ban.
Unatoč tome što se u početku borila da stekne popularnost među potrošačima, najnovija verzija, predstavljena krajem 2023., prodala je više naočala u nekoliko mjeseci nego prethodne u dvije godine.
Pametne naočale Ray-Ban Meta korisnicima omogućuju telefoniranje, slušanje glazbe i fotografiranje jednostavnim pritiskom gumba na vrhu desne drške naočala.
Pročitajte još:
Funkcija multimodalne umjetne inteligencije (AI) također je dodana u svibnju, ali samo za korisnike iz SAD-a i Kanade.
“Ponosan sam na posao koji smo do sada obavili s tvrtkom EssilorLuxottica i uzbuđen sam zbog našeg dugoročnog plana koji je pred nama. Imamo priliku pretvoriti naočale u sljedeću veliku tehnološku platformu”, istaknuo je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg.
2 Odgovora
Mudar potez
Zanimljivo