Iza dm-a je još jedna uspješna godina u kojoj su po svim ključnim pokazateljima ostvarili rast i potvrdili vodeću poziciju na drogerijskom tržištu, istaknuto je na konferenciji za novinare, održanoj u hotelu Amadria Park.
Zabilježen je tako rast prometa od 10,04 posto u odnosu na prethodnu godinu, čime je dosegnuo 571,06 milijuna eura. Ostvarili su i 8,9 milijuna eura dobiti (nakon oporezivanja), nešto manje nego godinu ranije, ponajviše zbog investicija.
Porastao je također i broj kupaca dnevno, za 3,8 posto, kao i online kupnji koji je premašio 350.000. Na taj način je ostvaren rast od 44,54 posto na godišnjoj razini i dosegnut online promet od 21,4 milijuna eura.
Više od dvije trećine svih online kupaca pri kupnji je koristilo aplikaciju “Moj dm”, a čak 37 posto njih odabralo je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u dm trgovini po izboru.
Nastavljen je trend rasta i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC), u kojem je promet iznosio 17,23 milijuna eura, što pak predstavlja povećanje od 10,8 posto.
“U protekloj poslovnoj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili smo više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene. Otvorili smo dvije nove trgovine u Vodicama i Ivancu te smo danas prisutni u 180 trgovina u 68 gradova, a kupcima smo dostupni bilo kada i bilo gdje zahvaljujući dm online shopu. Pred nama je godina u kojoj obilježavamo tridesetu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj, u kojoj ćemo nastaviti ulagati u razvoj ponude i usluga, a naši kupci ujedno mogu očekivati brojna iznenađenja i novitete”, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Direktor sektora IT-ja i financija Dario Klemar predstavio je prvi dm-ov zajednički izvještaj o održivosti za poslovnu godinu 2023./2024. koji obuhvaća okolišne, društvene i upravljačke (ESG) ciljeve održivosti, kao i mjere za njihovo ostvarivanje.
U njemu, među ostalim, stoji da dm grupa 67 posto ukupnih energetskih potreba podmiruje iz obnovljivih izvora. Uz to su u 2023. godini smanjili upotrebu količine materijala u ambalaži proizvoda dm marke za gotovo 30 posto u usporedbi s 2018., dok su uvođenjem digitalnog računa u Hrvatskoj, Sloveniji, Njemačkoj i Austriji samo lani uštedjeli više od 7.500 kilometara papira.
Udio tzv. zelene struje u dm trgovinama u Hrvatskoj dosegnuo 74 posto, a prelaskom s fosilnih goriva na električnu energiju osigurana je energetska neovisnost 31 trgovine. Nadalje, dm je u Hrvatskoj vlastitom proizvodnjom električne energije smanjio emisije CO 2 za 247 tona, uz prosječnu potrošnju energije za 25 posto.
Članovi Uprave osvrnuli su se i na društveno odgovorno poslovanje, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 128 donacija vrijednih više od 414.000 eura.
Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj, je od brojnih projekata istaknula natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je dm s više od 74.000 eura podržao 18 održivih projekata, među kojima su i dva nova dobavljača.

“U svakom segmentu poslovanja dm nastoji djelovati održivo i odgovorno prema zajednici, a razvoj asortimana i podrška hrvatskim proizvođačima u tome imaju ključnu ulogu. Zahvaljujući natječaju proširili smo ponudu održivih proizvoda te ćemo ujedno podržati razvoj poslovanja naših novih partnera – OPG-a Pocedulić iz Gornjih Kućana i Delfinga s Krka. Proizvode od Varaždinske heljde već danas možete kupiti u dm online shopu, a održivi privjesci tvrtke Delfing bit će dostupni u dm-ovoj ponudi sezonskog asortimana tijekom iduće godine”, istaknula je Gordana Picek.
Odnos prema zaposlenicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 78 posto ispitanika, koji smatraju da najviše brinu o svojim djelatnicima.
U protekloj poslovnoj godini zaposlili su 131 novog djelatnika čime su u poslovnu godinu 2025./2026. ušli s ukupno 2.310 zaposlenih kojima nude brojne benefite.
Zaposlenici dm-a s punim radnim vremenom imaju prosječnu neto plaću od 1.892 eura, a njih 1.891 na različitim je edukacijama provelo ukupno 245 dana.
Pročitajte još:
Iako nisu obvezni, dm svakodnevno na svom online shopu objavljuje cjenik svih proizvoda, pri čemu cijene vrijede za sve dm trgovine.
U poslovnoj godini 2025./2026. dm će u razvoj poslovanja uložiti više od 14 milijuna eura, s naglaskom na modernizaciju prodajne mreže, unapređenje ponude i usluga te još bolje povezivanje online poslovanja s poslovanjem dm trgovina. U planu je i otvaranje pet novih trgovina, kao i moderniziranje jedanaest postojećih.









