dm u poslovnoj godini ostvario 8,9 milijuna eura dobiti i rast prometa od 10 posto

Članovi Uprave dm-a, Foto: Promo

Iza dm-a je još jedna uspješna godina u kojoj su po svim ključnim pokazateljima ostvarili rast i potvrdili vodeću poziciju na drogerijskom tržištu, istaknuto je na konferenciji za novinare, održanoj u hotelu Amadria Park.

Zabilježen je tako rast prometa od 10,04 posto u odnosu na prethodnu godinu, čime je dosegnuo 571,06 milijuna eura. Ostvarili su i 8,9 milijuna eura dobiti (nakon oporezivanja), nešto manje nego godinu ranije, ponajviše zbog investicija.

Porastao je također i broj kupaca dnevno, za 3,8 posto, kao i online kupnji koji je premašio 350.000. Na taj način je ostvaren rast od 44,54 posto na godišnjoj razini i dosegnut online promet od 21,4 milijuna eura.

Više od dvije trećine svih online kupaca pri kupnji je koristilo aplikaciju “Moj dm”, a čak 37 posto njih odabralo je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u dm trgovini po izboru.

Nastavljen je trend rasta i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC), u kojem je promet iznosio 17,23 milijuna eura, što pak predstavlja povećanje od 10,8 posto.

“U protekloj poslovnoj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili smo više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene. Otvorili smo dvije nove trgovine u Vodicama i Ivancu te smo danas prisutni u 180 trgovina u 68 gradova, a kupcima smo dostupni bilo kada i bilo gdje zahvaljujući dm online shopu. Pred nama je godina u kojoj obilježavamo tridesetu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj, u kojoj ćemo nastaviti ulagati u razvoj ponude i usluga, a naši kupci ujedno mogu očekivati brojna iznenađenja i novitete”, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Direktor dm-a Mirko Mrakužić, Foto: Promo

Direktor sektora IT-ja i financija Dario Klemar predstavio je prvi dm-ov zajednički izvještaj o održivosti za poslovnu godinu 2023./2024. koji obuhvaća okolišne, društvene i upravljačke (ESG) ciljeve održivosti, kao i mjere za njihovo ostvarivanje.

U njemu, među ostalim, stoji da dm grupa 67 posto ukupnih energetskih potreba podmiruje iz obnovljivih izvora. Uz to su u 2023. godini smanjili upotrebu količine materijala u ambalaži proizvoda dm marke za gotovo 30 posto u usporedbi s 2018., dok su uvođenjem digitalnog računa u Hrvatskoj, Sloveniji, Njemačkoj i Austriji samo lani uštedjeli više od 7.500 kilometara papira.

Udio tzv. zelene struje u dm trgovinama u Hrvatskoj dosegnuo 74 posto, a prelaskom s fosilnih goriva na električnu energiju osigurana je energetska neovisnost 31 trgovine. Nadalje, dm je u Hrvatskoj vlastitom proizvodnjom električne energije smanjio emisije CO 2 za 247 tona, uz prosječnu potrošnju energije za 25 posto.

Članovi Uprave osvrnuli su se i na društveno odgovorno poslovanje, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 128 donacija vrijednih više od 414.000 eura.

Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj, je od brojnih projekata istaknula natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je dm s više od 74.000 eura podržao 18 održivih projekata, među kojima su i dva nova dobavljača.

Gordana Picek, Foto: Promo

“U svakom segmentu poslovanja dm nastoji djelovati održivo i odgovorno prema zajednici, a razvoj asortimana i podrška hrvatskim proizvođačima u tome imaju ključnu ulogu. Zahvaljujući natječaju proširili smo ponudu održivih proizvoda te ćemo ujedno podržati razvoj poslovanja naših novih partnera – OPG-a Pocedulić iz Gornjih Kućana i Delfinga s Krka. Proizvode od Varaždinske heljde već danas možete kupiti u dm online shopu, a održivi privjesci tvrtke Delfing bit će dostupni u dm-ovoj ponudi sezonskog asortimana tijekom iduće godine”, istaknula je Gordana Picek.

Odnos prema zaposlenicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 78 posto ispitanika, koji smatraju da najviše brinu o svojim djelatnicima.

U protekloj poslovnoj godini zaposlili su 131 novog djelatnika čime su u poslovnu godinu 2025./2026. ušli s ukupno 2.310 zaposlenih kojima nude brojne benefite.

Zaposlenici dm-a s punim radnim vremenom imaju prosječnu neto plaću od 1.892 eura, a njih 1.891 na različitim je edukacijama provelo ukupno 245 dana.

Iako nisu obvezni, dm svakodnevno na svom online shopu objavljuje cjenik svih proizvoda, pri čemu cijene vrijede za sve dm trgovine.

U poslovnoj godini 2025./2026. dm će u razvoj poslovanja uložiti više od 14 milijuna eura, s naglaskom na modernizaciju prodajne mreže, unapređenje ponude i usluga te još bolje povezivanje online poslovanja s poslovanjem dm trgovina. U planu je i otvaranje pet novih trgovina, kao i moderniziranje jedanaest postojećih.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari