dm ostvario promet od 441,7 milijuna eura u protekloj poslovnoj godini

dm Hrvatska
Članovi Uprave dm-a, s lijeva na desno: Branko Zvonarić, Gordana Picek, Mirko Mrakužić, Ana Fostač-Krilčić, Davor Željko i Dario Klemar, Foto: dm Hrvatska

Članovi uprave dm-a Hrvatska predstavili su danas rezultate poslovne godine 2022./2023. koja je završila u rujnu. Ostvarili su ukupan promet od 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Rekli su da će im bruto dobit biti 11,3 milijuna eura kao što je bila i lani.

Broj kupnji premašio je 30 milijuna, što znači da je porastao za 11,26 posto. Porastao je i broj kupaca u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura – porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.

“Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. Konceptom Dobre cijene u svako vrijeme koji danas obuhvaća 17.300 proizvoda kupcima još smo jednom zajamčili povoljne i stabilne cijene, a prilikom uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda”, rekao je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Naglasili su da je u protekloj poslovnoj godini dm uložio više od 8,37 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, cijene i digitalizaciju poslovanja. Otvorili su devet novih prodavaonica, a dvije su otvorene u Pazinu i Opatiji gdje do sada nije bilo dm-a. Dodatno su otvorili i 11 novih OTC kutaka te je od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna i u online shopu.

Poslovnu godinu 2023./2024. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova te 2.056 djelatnica i djelatnika, a planira uložiti više od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana i u digitalizaciju poslovanja.

Iz dm-a su rekli da im je rast prometa od 24,2 posto gotovo dvostruko veći od inflacije, a razlozi su porast broja kupovina, preko 11 posto, porast količina i rast broja poslovnica.

“Prosječna marža u dm-u iznosi oko 29 posto. Trudili smo se uvođenjem eura da sve što smo mogli, nešto sami, nešto u dogovoru s dobavljačima snizimo, a to je bilo preko 700 artikala”, kazala je prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u Gordana Picek.

Mrakužić je dodao da je njihova marža ove godine bila manja nego prošle, ali je još uvijek dovoljna za solidne plaće. Prema podacima koje su prikazali, prosječna neto plaća zaposlenih u prodavaonicama iznosila je 1.672,32 eura što znači da je za 12 posto viša nego godinu prije.

Istaknuli su i da je dm nastavio s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm’, putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi, dok je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristilo više od 30 posto online kupaca.

Govorili su o svom društveno odgovornom djelovanju i istaknuli natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90.000 eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje i sigurnost. Neki od projekata su se bavili mentalnim zdravljem, beskućništvom i sigurnim kućama za žene i djecu.

“Tijekom protekle godine aktivnosti smo usmjerili upravo na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te smo skrenuli pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj, tijekom godine smo osigurali dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju te smo u suradnji sa stručnjacima kreirali seriju od šest podcasta i organizirali prvu dm konferenciju o ženskom zdravlju”, istaknula je Picek.

10 Odgovora

  1. Je, teglica meda ko suho zlato.
    Molim da me zaobiđu zli komentari oko toga zašto sam baš u Dm-u kupovala med.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Komentari