Aminess Hotels & Resorts podijelio poslovanje u šest specijaliziranih brendova

Aminess Hotels & Resorts, Foto: Promo

Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija, uvodi strateški iskorak u svojem brendingu.

Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, uvedenih s ciljem dodatne diferencijacije ponude te pružanja personaliziranog iskustva svakom gostu.

“Prošlu smo godinu zaključili širenjem poslovanja na otoke Brač i Hvar, čime smo postali jedina domaća turistička kompanija prisutna u čak deset jadranskih destinacija. Naš portfelj sada obuhvaća 29 objekata, a novom brend strukturom omogućujemo jasnu diversifikaciju i usklađenost s očekivanjima različitih skupina gostiju. Ova strateška odluka odražava našu predanost inovacijama, tržišnim trendovima i kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge”, izjavio je Mladen Knežević, predsjednik Uprave Aminess Hotels & Resorts.

Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju. Aminess Laurel predstavlja premium segment hotela najviše kategorije, namijenjenih gostima koji traže vrhunski komfor, ekskluzivnu uslugu i sofisticirano iskustvo odmora.

Aminess Younique osmišljen je za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom, dok Aminess Vival hoteli nude idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.

Novi Aminess brendovi, Foto: Promo

Na kraju, Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života.

Uz segmentaciju hotela, posebna pažnja posvećena je i kamping segmentu, kako bi se gostima osigurala ponuda usklađena s njihovim očekivanjima i stilom odmora.

Aminess Style Camping okuplja premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora. S druge strane, Aminess Planet Camping stvoren je za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.

Nova struktura nije samo strateški potez za diferencijaciju ponude, već i temelj za dugoročnu održivost i rast.

Sve veći broj gostiju traži iskustva koja su prilagođena njihovim individualnim željama, a ovim potezom, istaknuto je u priopćenju Aminess osigurava prepoznatljivost i konkurentsku prednost na domaćem i međunarodnom tržištu.

AMINESS d.d.

Škverska ulica – Via Squero 8, Novigrad – Cittanova, Hrvatska

Poslovni prihodi EUR:
47.787.689,11 (2023)
Broj zaposlenih:
532 (2023)

3 Odgovora

  1. Ovo je odličan primjer kako inovacije i praćenje potreba gostiju mogu biti temelj dugoročnog rasta

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari