Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija, uvodi strateški iskorak u svojem brendingu.
Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, uvedenih s ciljem dodatne diferencijacije ponude te pružanja personaliziranog iskustva svakom gostu.
“Prošlu smo godinu zaključili širenjem poslovanja na otoke Brač i Hvar, čime smo postali jedina domaća turistička kompanija prisutna u čak deset jadranskih destinacija. Naš portfelj sada obuhvaća 29 objekata, a novom brend strukturom omogućujemo jasnu diversifikaciju i usklađenost s očekivanjima različitih skupina gostiju. Ova strateška odluka odražava našu predanost inovacijama, tržišnim trendovima i kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge”, izjavio je Mladen Knežević, predsjednik Uprave Aminess Hotels & Resorts.
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju. Aminess Laurel predstavlja premium segment hotela najviše kategorije, namijenjenih gostima koji traže vrhunski komfor, ekskluzivnu uslugu i sofisticirano iskustvo odmora.
Aminess Younique osmišljen je za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom, dok Aminess Vival hoteli nude idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.

Na kraju, Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života.
Uz segmentaciju hotela, posebna pažnja posvećena je i kamping segmentu, kako bi se gostima osigurala ponuda usklađena s njihovim očekivanjima i stilom odmora.
Aminess Style Camping okuplja premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora. S druge strane, Aminess Planet Camping stvoren je za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.
Pročitajte još:
Nova struktura nije samo strateški potez za diferencijaciju ponude, već i temelj za dugoročnu održivost i rast.
Sve veći broj gostiju traži iskustva koja su prilagođena njihovim individualnim željama, a ovim potezom, istaknuto je u priopćenju Aminess osigurava prepoznatljivost i konkurentsku prednost na domaćem i međunarodnom tržištu.
AMINESS d.d.
Škverska ulica – Via Squero 8, Novigrad – Cittanova, Hrvatska
47.787.689,11 (2023)
532 (2023)
3 Odgovora
Bravo za njih,…
Pa to je stvarno odlično, bilo bi super da je više toga..
Ovo je odličan primjer kako inovacije i praćenje potreba gostiju mogu biti temelj dugoročnog rasta