Adobe je postigao dogovor o preuzimanju platforme za marketinško oglašavanje na tražilicama Semrush za 1,9 milijardi dolara, javlja CNBC.
Dionice Semrusha porasle su 74 posto, dok je Adobe pao dva posto.
Tvrtka za dizajnerski softver objavila je da će platiti 12 dolara po dionici za Semrush u transakciji koja se u cijelosti isplaćuje gotovinom. Očekuje se da će sporazum biti dovršen tijekom prve polovice iduće godine.
Semrush, koji nudi alate za optimizaciju tražilica marketinškim stručnjacima, izašao je na burzu 2021. godine. Njegovi najveći klijenti uključuju Amazon i TikTok.
Iz Adobea su poručili da tvrtka pruža ključne alate za tražilice i marketing kako bi pomogla brendovima privući i razvijati kupce, posebno u eri umjetne inteligencije.
“Vidljivost brendova mijenja generativna umjetna inteligencija, a brendovi koji ne prihvate ovu novu priliku riskiraju gubitak relevantnosti i prihoda”, rekao je predsjednik Adobeova odjela za digitalno iskustvo Anil Chakravarthy u priopćenju.
Adobe, poznat po svom alatu Photoshop, tijekom godina je u svoju tehnološku infrastrukturu ugradio sve više umjetne inteligencije. To uključuje i AI asistenta za Reader i Acrobat. Za razliku od nekih većih tehnoloških konkurenata, Adobe ima problema s privlačenjem investitora.
Vrijednost Adobeovih dionica pala je za više od četvrtinu ove godine, dok su one Semrusha ostale na istoj razini.
Pročitajte još:
Platforme softvera kao usluge (SaaS) naširoko su se ove godine prodavale zbog strahova da sektor možda gubi udio zbog umjetne inteligencije.
Adobe je ranije dao ponudu od 20 milijardi dolara za kupnju tvrtke za dizajnerski softver Figma. Taj je plan otkazan u prosincu 2023. jer se suočio s regulatornim preprekama.










Jedan odgovor
Kad već mogu, zašto ne