WhatsApp uvodi oglase u EU tek 2026. godine

Pixabay.com/geralt
WhatsApp, ilustracija, Foto: Pixabay.com/geralt

Iako WhatsApp planira uvesti novi model oglašavanja u nadolazećim mjesecima, tvrtka je irskom regulatoru za privatnost rekla da to neće utjecati na EU do sljedeće godine.

Podsjećamo, vlasnik WhatsAppa, Meta, u ponedjeljak je najavio pokretanje novih značajki u WhatsAppovoj kartici Ažuriranja, uključujući ciljane oglase i model pretplate. Naveo je da će se značajke početi pojavljivati ​​korisnicima tijekom sljedećih nekoliko mjeseci.

Objava je odmah izazvala zabrinutost među organizacijama za zaštitu privatnosti, posebno zbog činjenice da će Meta također koristiti postavke i informacije o oglasima s Facebook i Instagram računa, koji su povezani s WhatsAppom.

Međutim, irska Komisija za zaštitu podataka, odgovorna za provedbu Opće uredbe EU-a o zaštiti podataka od Mete, izjavila je da ju je WhatsApp obavijestio da se njihov model oglašavanja neće uvesti u EU do 2026. godine.

“Taj novi proizvod neće biti lansiran na tržište EU-a do 2026. WhatsApp nas je obavijestio i sastat ćemo se s njima kako bismo dalje razgovarali o svim pitanjima”, rekao je povjerenik Des Hogan.

Dodao je da će se o modelu oglašavanja razgovarati i s drugim tijelima za zaštitu podataka kako bi mogli razmotriti sve zabrinutosti koje imaju kao europski regulatori.

Glasnogovornik WhatsAppa potvrdio je da je model oglašavanja globalan i da se postupno uvodi diljem svijeta, prenosi Politico.

Meta je objavila da su nove značajke postavljene tako da poštuju privatnost i naglasila da će se dijeljenje podataka između WhatsAppa, Instagrama i Facebooka događati samo kada se korisnici odluče za povezivanje svojih računa. Američka tvrtka prethodno je pauzirala uvođenje vodeće tehnologije umjetne inteligencije u EU zbog zabrinutosti irskog regulatora u vezi s privatnošću.

Povjerenik za zaštitu podataka u Irskoj, Dale Sunderland, rekao je da još nisu detaljno razgovarali s tvrtkom o WhatsAppovom oglasnom modelu. Dodao je da će surađivati s tvrtkom, kao što to čine kada se uvodi bilo koja druga nova značajka i da još ne može reći hoće li uopće biti ikakvih problema.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari