Vegeta mijenja izgled pakiranja

Podravka/PR
Novi izgled Vegete, Foto: Podravka/PR

Najpoznatiji hrvatski začin, Vegeta, dobiva novi vizualni izričaj kojim podiže svoju vidljivost i globalnu atraktivnost. Cilj je da Podravkina inovacija i globalno najprepoznatljiviji proizvod ovim redizajnom privuče nove generacije potrošača te dodatno doprinese općoj poznatosti Vegete.

Novi izgled Vegete predstavljen je na poslovnom sajmu REWE Für Sie 2024., u njemačkom Kölnu, jer je strategija usmjerenosti na tržište zapadne Europe već prvih šest mjeseci ove godine dala rezultate a u Njemačkoj zabilježen izniman rast prodaje, priopćeno je iz Podravke.

U odnosu na isto razdoblje lani u segmentu Prehrane prihodi od prodaje na tržištu Njemačke rasli su čak 78,4 posto, čemu je u najznačajnijoj mjeri doprinijela Vegeta. Njemačka je u fokusu poslovanja Podravke i u narednom razdoblju te je jedno od najvažnijih tržišta Vegete.

„U skladu sa strategijom daljnjeg razvoja Vegete kojom se želi iskoristiti njen puni potencijal, osobito na inozemnim tržištima, Vegetu smo učinili atraktivnijom, modernijom i bližom potrošačima širom svijeta. Na projektu smo radili vrlo studiozno i s velikom pažnjom kako bi se uravnotežilo povijesno nasljeđe i prepoznatljivost Vegete s očekivanjima novih generacija potrošača. Odabrani dizajn je testiran i izuzetno pozitivno ocijenjen na nekoliko tržišta što je jako važno u osiguravanju postavljenih strateških ciljeva – ostvariti globalnu prisutnost i prepoznatljivost Vegete te zadržati snažnu lidersku poziciju u prodaji dodataka jelima u Europi. Redizajnom ambalaže zadržavamo temelje prepoznatljivosti Vegete prenoseći potrošačima ono najvažnije – užitak izvrsnog okusa jela pripremljenog s Vegetom“, istaknuo je Krunoslav Bešvir, glavni direktor za Poslovne programe i direktor Poslovnog programa Kulinarstvo. 

Elementi dizajna Vegete izmijenjeni su tako da naglase ono najprepoznatljivije: kuhara, tipografiju i plavu boju. Boja na ambalaži i tipografija nisu se mijenjale već je logotip Vegete čišći i moderniji. Neizostavan lik, Vegeta kuhar, pojednostavljen je te mu je dodan poljubac. Još jedna promjena jest uvođenje elementa mužara sa sastojcima Vegete. Na taj je način Vegeta odmah smještena u svoje prirodno okruženje, kuhinju, i vizualno odražava sastav proizvoda.

Projekt redizajna Vegete realiziran je u suradnji sa svjetski uglednom agencijom za strateški marketing BrandOpus sa sjedištem u Londonu.

Nakon predstavljanja na sajmu, Vegeta u novom ruhu naći će se na policama njemačkih trgovina, a u hrvatskim trgovinama potrošači će ju moći pronaći početkom 2025. godine.

6 Odgovora

  1. Zašto mijenjati nešto što je super i već opće prihvaćeno, nikad mi neće biti jasno

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari