Aplikacija Košarica koja na jednom mjestu pronalazi i prikuplja podatke o akcijama i sniženjima cijena u velikim prodajnim lancima, svojim je korisnicima upravo ponudila još jednu vrlo korisnu značajku.
Naime, dostupna je nova verzija mobilne aplikacije Košarica koja uz sve postojeće funkcionalnosti nudi i pregled i usporedbu aktualnih cijena u trgovinama.
“Podaci se prikupljaju svaki dan iz objava trgovina, a korisnici mogu pronaći raspone cijena za pojedinačni proizvod kao i provjeriti cijene skeniranjem barkoda željenog proizvoda. Baza će se konstantno nadopunjavati sa svim trgovinama te se nadamo kako će početkom idućeg tjedna sve trgovine biti obuhvaćene”, rekli su za Financije.hr iz Smart Solutionsa, zadarskog startupa zaslužnog za ovu aplikaciju.
Prilagodbu baze podataka, dodali su, donekle otežava činjenica da podaci koje objavljuju trgovine nisu identično strukturirani, no i to bi trebalo biti riješeno kroz nekoliko dana.
Nakon kompletne prilagodbe i obuhvaćenih svih trgovina, trebala bi biti dostupna i verzija mobilne aplikacije Košarica za iOS platformu s ovim funkcionalnostima.
Prošloga tjedna, točnije od 15. svibnja, uvedene su nove obveze za trgovce u Hrvatskoj koji će tako morati svakodnevno objavljivati digitalne cjenike svojih proizvoda na mrežnim stranicama, ali i jasno isticati dodatnu, takozvanu sidrenu cijenu iliti onu koja je vrijedila 2. svibnja 2025. godine.
Sidrene cijene su one koje potrošači, trgovci ili ulagači koriste kao referentnu točku pri donošenju odluka o cijenama, vrijednosti ili kupnji proizvoda/usluga.
Obveza vrijedi za sljedeće kategorije proizvoda: hranu (primjerice tjestenina, meso, voće, povrće, dječja hrana), piće (voda, sokovi, alkoholna i energetska pića), kozmetiku (proizvodi za njegu i čišćenje tijela), sredstva za čišćenje (deterdženti, sredstva za posuđe i kamenac), toaletne potrepštine (toaletni papir, pelene, higijenski ulošci), proizvodi za kućanstvo (vrećice za smeće, kuhinjski ručnici, hrana za kućne ljubimce).
Pročitajte još:
Inače, ideja o aplikaciji Košarica datira još iz 2022. godine.
“Prelistavajući papirnate kataloge moj prijatelj Luka Čirjak došao je na tu ideju jer na tržištu nije postojalo takvo rješenje. Rad na samoj aplikaciji je trajao nekoliko mjeseci, a najveći dio je uključivao pripremu različitih skupova podataka da bi se unutar aplikacije mogle prikazivati trenutno važeće akcijske ponude”, prisjetio se osnivač Stipe Stagličić prošloga siječnja u razgovoru za Financije.hr.
2 Odgovora
Praktično i korisno rješenje koje pomaže uštedjeti novac i vrijeme
Fora stvar