U Hrvatskoj ove godine prodano 47.453 nova vozila, većina kupaca biralo Škodu

Zgrada Škode u Pilsenu, Foto: Wikimedia Commons

U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci ove godine prodano 47.453 novih putničkih vozila, što je sedam posto više nego u istom razdoblju lani, podaci su Promocije plus objavljeni u ponedjeljak.

Samo u srpnju, prenosi Hina, prodano je 6.196 novih vozila, odnosno 11,3 posto više.

Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 6.472, čime drži 13,64 posto udjela ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s 5.684 prodanih primjeraka i ima udjel od gotovo 12 posto, a treći je Opel (4.259 vozila i udjel od 8,98 posto).

Četvrto mjesto drži Renault s 4.221 prodanim vozilom i udjelom od 8,9 posto, dok je peti Suzuki koji je od početka siječnja do kraja srpnja prodao 3.011 vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 6,35 posto.

Opel Corsa je bila najprodavaniji model u srpnju, a odabralo ju je 605 kupaca.

Od početka siječnja do kraja srpnja hrvatski su građani najviše tražili benzince. Novih vozila na benzinski pogon tako je prodano 23.591 ili 49,7 posto, na drugom su mjestu hibridi s prodajom od 16.713 komada i udjelom od 35,2 posto.

Dizelaši su na trećem mjestu jer je dizelski pogon odabralo 5.745 kupaca ili 12,1 posto od ukupne prodaje dok plinski pogon preferira njih 894, (1,9 posto udjela).

Na začelju su električna vozila sa 510 kupaca i udjelom od 1,1 posto.

3 Odgovora

  1. Pa to je i najbolji izbor,cula sam da su jako dobre i lake za odrzavanje

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari