Maloprodajni lanac Tommy je priopćio da je potpisao strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog talijanskog brenda.
“Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama”, istaknuto je u priopćenju.
Navodi se i da će direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućiti Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coopovih robnih marki za Hrvatsku, prenosi Hina.
Iz Tommyja su izvijestili da su započeli s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja 2025. godine, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci.
U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će 600 novih proizvoda, pri čemu će više od 70 posto artikala činiti prehrambeni proizvodi.
“Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude”, rekao je član Uprave Tommyja Zoran Mikulić.
Pročitajte još:
“Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije – približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo s Tommyjem”, izjavio je komercijalni direktor Coop Italian Fooda Paolo Bonsignore.
TOMMY d.o.o.
Ulica Domovinskog rata 93, 21000, Split, Hrvatska
665.112.160,25 (2024)
4.334 (2024)
5 Odgovora
Ugodno sam iznenađen. Popuniti asortiman sa 600, mahom prehrambenih artikala, do kraja godine nije mala stvar. Grazie Tommy!
Moja trgovina….
Tommy je užasan ducan
Bit će zanimljivo vidjeti kakva je stvarna razlika u kvaliteti.
Nadajmo se da će cijene i kvaliteta biti dobre