Maloprodajni lanac Tommy je priopćio da je potpisao strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki ovog talijanskog brenda.
“Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama”, istaknuto je u priopćenju.
Navodi se i da će direktan uvoz Coopovih proizvoda omogućiti Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coopovih robnih marki za Hrvatsku, prenosi Hina.
Iz Tommyja su izvijestili da su započeli s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja 2025. godine, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci.
U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će 600 novih proizvoda, pri čemu će više od 70 posto artikala činiti prehrambeni proizvodi.
“Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude”, rekao je član Uprave Tommyja Zoran Mikulić.
Pročitajte još:
“Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije – približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo s Tommyjem”, izjavio je komercijalni direktor Coop Italian Fooda Paolo Bonsignore.
TOMMY d.o.o.
Ulica Domovinskog rata 93, 21000, Split, Hrvatska
665.112.160,25 (2024)
4.334 (2024)