Studenac u 2024. godini povećao prihode od prodaje, u ovoj godini – novi distribucijski centar

Studenac/Abeceda Komunikacija
Market Studenac, Foto: Abeceda komunikacija/PR

Studenac, jedan od najbrže rastućih maloprodajnih lanaca u srednjoistočnoj Europi, u 2024. je godini ostvario konsolidirane prihode od prodaje u iznosu od 816,5 milijun eura, što je rast od 22 posto u odnosu na godinu ranije. Pokretači rasta bili su širenje maloprodajne mreže i rast prodaje od 11 posto.

Prihodi od prodaje na pro forma osnovi porasli su za 24 posto u odnosu na 2023. godinu i iznosili 871 milijun eura. Rast prodaje grupacije pratila je kontinuirano visoka profitabilnost. Prošlogodišnja prilagođena EBITDA iznosila je 78 milijuna eura, odnosno rasla je za 18 posto u odnosu na 2023. godinu.

Tijekom 2024. godine Studenac je otvorio 140 novih trgovina, a akvizicijom dodatnih 68 lokacija maloprodajna je mreža dosegnula brojku od ukupno 1.443 trgovine u Hrvatskoj i Sloveniji, navedeno je u priopćenju ove tvrtke. U 2025. Studenac planira otvoriti više od 160 novih trgovina te tako nastaviti sa snažnim organskim rastom.

„Studenac je u 2024. učvrstio svoju poziciju najvećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj po broju trgovina. Osim toga, akvizicijom slovenske Kee, pokazali smo svoju ambiciju vezanu uz širenje van Hrvatske Ondje smo započeli i s otvaranjem novih lokacija te tamošnjim kupcima predstavili trgovine pod brendom Stu.MARKET“, istaknuo je Michał Seńczuk, predsjednik Uprave Studenca.

Studenac je u 2024. zaključio i dvije veće akvizicije. U srpnju je preuzeo trgovački lanac Decentia te tako svojoj mreži pripojio 36 trgovina i osnažio poziciju u Zagrebu gdje je na kraju godine tvrtka upravljala s više od 150 trgovina. U rujnu je Studenac zaključio i svoju prvu prekograničnu akviziciju, preuzevši slovenski maloprodajni trgovački lanac Kea s ukupno 32 trgovine na području sjeverozapadne Slovenije.

Ubrzo nakon toga nastavio je sa širenjem mreže u Sloveniji otvaranjem trgovina Stu.MARKET te do kraja 2024. otvorio pet trgovina pod spomenutim brendom.

Studenac/Abeceda komunikacija
Michał Seńczuk, predsjednik Uprave Studenca, Foto: Abeceda komunikacije/PR

Osim skaliranja poslovanja, Studenac nastavlja razvijati logistiku i opskrbni lanac kako bi unaprijedio učinkovitost procesa, kvalitetu robe i njezinu dostupnost na policama te skratio vrijeme isporuke u trgovine. Osiguravanje kvalitete svježih proizvoda ključni je čimbenik u strategiji Studenca čiji je cilj povećanje udjela svježih proizvoda u prodajnom asortimanu.

U 2025. godini, kako je rekao nastavljaju organski rast te provođenje strategije tržišne konsolidacije u Hrvatskoj i Sloveniji.

„U 2025. planiramo otvoriti više od 160 novih trgovina na oba tržišta. Glavni cilj poslovanja, dosegnuti 3.400 trgovina do kraja 2028., nije se promijenio. Kako su naše trgovine smještene u blizini kupaca i omogućuju im da kupuju namirnice za danas i za sutra, rast Studenca će se i dalje temeljiti na razvoju našeg jedinstvenog modela i korištenju potencijala praktične trgovine u susjedstvu“, dodao je Seńczuk.

U rujnu ove godine Studenac će otvoriti vrata novog distribucijskog centra u Velikoj Gorici ukupne površine od oko 36 tisuća četvornih metara te ondje konačno zaposliti više od 500 djelatnika. Istovremeno, u prvoj polovici 2026. godine planira i dovršetak izgradnje novog distribucijskog centra u Dugopolju.

Objekt će se prostirati na oko 23 tisuće četvornih metara, a ugovor o početku projekta potpisan je u ožujku 2025. godine.

STUDENAC d.o.o.

Četvrt Ribnjak 17, 21310, Omiš, Hrvatska

Poslovni prihodi (EUR):
659.100.440,23 (2023.)
Broj zaposlenih:
5.372 (2023.)

9 Odgovora

  1. Kakva strategija, otvori na svakoj ulici dućan i nabi cijene na max, kome se daje prošetati do jeftinijeg dućana kad je studenac odmah tu

  2. Nije im baš nešto ponuda. Cijene su puno veće nego kod konkurencije iza ugla

  3. Njih bas ne volim…sve im neki stranci rade, jezik ne znaju, cijene su im visoke proizvoda…

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari