Hrvatski lanac maloprodajnih trgovina Studenac preuzima slovenski lanac trgovina Kea, potvrđeno je nakon službenog odobrenja slovenske agencije za zaštitu tržišnog natjecanja. Ovaj strateški iskorak Studenca početak je širenja poslovanja tvrtke na inozemno tržište, nakon kontinuiranog rasta u Hrvatskoj u proteklih šest godina.
Maloprodajnu mrežu lanca Kea čine 32 trgovine na području Celja, Maribora, Prekmurja i Primorja, prosječne veličine 250 četvornih metara. Sjedište Kee je u gradu Šentjuru, a u 2023. ova je tvrtka ostvarila prihod od gotovo 50 milijuna eura, stoji u priopćenju iz Studenca.
„Ulazak na slovensko tržište je logični prvi korak Studenca kojim izlazi van granica Hrvatske, unutar kojih uspješno posluje više od 30 godina. Studenac i Kea dijele iste vrijednosti, a poznavanje tržišta i uspjesi koji su obilježili dosadašnji rast obiju tvrtki temelj su za daljnji razvoj, na ponos zaposlenicima i kupcima.
Ovim iskorakom otvaramo nove prilike za jačanje tržišta maloprodaje u Sloveniji i sigurni smo da će nam donijeti izvrsne rezultate. Drago nam je što slovenskom tržištu imamo priliku predstaviti svoju poslovnu filozofiju utemeljenu na pozicioniranju potrošača u središte svega što činimo, kao i nova iskustva, inovacije i posebno osmišljene linije proizvoda koje prate potrebe modernog kupca“, kaže Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Iskustvo u integraciji manjih lanaca u mrežu Studenca jamči da će i uključivanje lanca Kea biti uspješan proces, smatraju u Studencu na osnovu dosadašnjih preuzimanja devet većih i niza manjih lanaca u Hrvatskoj.
Naime, Studenac zasniva svoju strategiju rasta na snažnom organskom rastu i pridruživanju manjih lokalnih i regionalnih lanaca maloprodaje svojoj mreži. Tako je od 2018. povećao svoju mrežu s 385 trgovina primarno rasprostranjenih na području Dalmacije na više od 1.300 trgovina diljem zemlje, što ga čini lancem maloprodaje s najvećim brojem trgovina u Hrvatskoj. Prema podacima s kraja lipnja ove godine, Studenac zapošljava više od 6.000 djelatnika.
Pročitajte još:
Iz Studenca poručuju da će u procesu integracije i daljnjeg razvoja lanca Kea pažljivo osluškivati potrebe slovenskog tržišta kako bi ispunili očekivanja zaposlenika i kupaca. Istovremeno se obvezuju u Hrvatskoj činiti isto, kao i nastaviti učvršćivati svoj jedinstven ‘proximity’ koncept trgovina, ističući povjerenje zaposlenika, kupaca te kvalitetu ponude i usluge kao prioritete u poslovanju.
5 Odgovora
Zato su se i proširili toliko kroz zadnju godinu
Eto ga, raskasapiše i Deželu!
Kad ce se ukljuciti agencije, pa ovo ide ka monopolizaciji
Gdje su tu regulatori tržišnog natjecanja
zanimljivo, maltene fascinantno