Span najbolji partner Microsofta na tri tržišta

Span

Jedna od vodećih hrvatskih IT tvrtki Span proglašena je Microsoft partnerom godine za 2025. na tri tržišta, i to u Hrvatskoj, Sloveniji i Ukrajini, objavila je ta tvrtka koja je povezanim društvima prisutna na 16 tržišta.

Kako navode iz Spana, tim priznanjem Microsoft kod svojih najboljih partnera prepoznaje izvrsnost u radu i isporuci rješenja temeljenih na Microsoftovim tehnologijama.

“Ovo priznanje dodatna je potvrda Spanove tehnološke ekspertize i usmjerenosti na isporuku rješenja koja su odgovor na stvarne potrebe korisnika. Nagrade su rezultat povjerenja koje nam korisnici kontinuirano ukazuju te konkretne vrijednosti koju naši timovi ostvaruju primjenom Microsoftovih tehnologija u implementaciji sigurnih i skalabilnih rješenja. Posebno nam je drago što smo ove godine prepoznati kao Microsoft partner godine na tri tržišta što dodatno potvrđuje našu stručnost i međunarodnu prepoznatljivost”, naglasila je članica uprave Spana zadužena za upravljanje proizvodima i uslugama Mihaela Trbojević.

Nagrada “Microsoft Partner of The Year” uručuje se kompanijama koje su uspješno razvile i isporučile rješenja i inovacije u području umjetne inteligencije temeljene na Microsoft tehnologijama u oblaku. Dodjeljuje se u više kategorija, a dobitnici se biraju među više od 4.600 nominacija iz više od 100 zemalja diljem svijeta.

Span je za Hrvatsku ovu nagradu osvojio već sedmi put, a prvi put je dobitnik u tri zemlje. Od prosinca prošle godine Span se probio na tržišta sedam zemalja.

“Ove godine naši su partneri iskoristili transformativnu snagu Microsoftovih Cloud i AI platformi kako bi isporučili rješenja koja redefiniraju granice inovacija. Energija i inventivnost unutar našeg partnerskog okruženja nastavljaju nas inspirirati. Ovogodišnji laureati pokazali su što je moguće kada se tehnologija i vizija udruže kako bi osnažili korisnike diljem svijeta”, rekla je glavna direktorica za partnerstva u Microsoftu Nicole Dezen koja je zadužena za prodaju Microsoft Cloud usluga, aplikacija i uređaja putem partnerstava.

Span ostvaruje tri četvrtine prihoda na inozemnim tržištima, a u nedavnom razgovoru za Financije.hr član uprave zadužen za poslovni razvoj Saša Kramar je rekao da će taj udio nastaviti rasti.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari