Coca-Cola je u utorak nadmašila očekivanja Wall Streeta, ali rezultati su ponovno potvrdili slabu potražnju, osobito u Americi i Aziji.
Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića izvijestio je da su prihodi u trećem tromjesečju rasli pet posto, na 12,5 milijardi dolara, potaknuti višim cijenama i snažnom prodajom Coca-Cole Zero Sugar, koja je bila veća za 14 posto.
Neto dobit, piše Reuters, dosegnula je 3,7 milijardi dolara, što je značajan porast na godišnjoj razini.
Prilagođena dobit po dionici iznosila je 82 centa, nadmašivši prognoze analitičara.
No, i dalje postoje znakovi pritiska na potrošače. Količina prodanih pakiranja, često praćen pokazatelj osnovne potražnje, bila je u plusu samo jedan posto u odnosu na prošlu godinu, uz stagnaciju u Sjevernoj i Latinskoj Americi te pad u Azijsko-pacifičkoj regiji.
Prodaja sokova i gaziranih pića s okusom pala je, pri čemu taj pad donekle ublažile gazirana voda, kava i sportska pića.
Izvršni direktori već su ranije isticali da Coca-Cola u SAD-u prodaje manje pića potrošačima s nižim prihodima, ali pokušavaju doći do njih putem pristupačnijih proizvoda.
Tijekom ljeta, Coca-Cola je najavila da će proširiti svoju ponudu u SAD-u s verzijom svog glavnog soka zaslađenom šećerom trske, nakon nagađanja izazvanih komentarima bivšeg predsjednika Donalda Trumpa na društvenim mrežama.
Pročitajte još:
Tvrtka je novi napitak nazvala načinom za “proširenje asortimana proizvoda pod zaštitnim znakom Coca-Cola” i pružanje veće mogućnosti izbora potrošačima.
Također su potvrdili svoju prognozu za 2025. godinu, predviđajući organski rast prihoda između pet i šest posto.