Reklame za zagrebački Advent na 30 postaja podzemne željeznice u Londonu

WTM u Londonu, Foto: Tatjana Miščančuk/Hina

Partneri iz Velike Britanije za 2026. očekuju sličan intenzitet putovanja u Hrvatsku kao i ove godine, s većom potražnjom u pred i posezoni, no za ljeto se preporuča oprez s cijenama, poručili su s burze WTM London ministar turizma Tonči Glavina i direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

WTM London, jedna od vodećih svjetskih turističkih burzi, održava se četrdeset i peti puta od 4. do 6. studenoga, s gotovo 5.000 izlagača među kojima je i Hrvatska čiji turizam predstavlja HTZ i više od 30 turističkih tvrtki i zajednica te Croatia Airlines i drugi.

Ministar Glavina i direktor Staničić, piše Hina, prvog su dana WTM-a razgovarali s predstavnicima touroperatora i avioprijevoznika iz Britanije te predstavnicima Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA). Gotovo svi su najavili proširenje programa za Hrvatsku.

“S Jet2.comom, koji je među najveća tri tamošnja touroperatora, HTZ je potpisao memorandum o suradnji za iduće četiri godine, odnosno do 2029., s ciljem povećanja broja britanskih turista u Hrvatskoj za oko 45 posto, u odnosu na više od 825.000 do sada ove godine”, rekao je Staničić.

Ministar Glavina je najavio da Hrvatska planira povećati ulaganja u kampanje na tom tržištu s ciljem pojačavanja avioprometa. Dodao je da na potražnju utječu klimatske promjene, cijene i ljetne gužve te da će se “trebati jako potruditi da turisti dođu u srpnju kao što je nekada trebalo za lipanj”.

Direktorica HTZ-ova predstavništva u Londonu Bisera Fabrio i PR menadžerica Ivana Shiell iz agencije Aviareps UK, koja radi i za hrvatsko tržište, ocijenile su da su hrvatske cijene za britanske turiste još relativno povoljne.

Očekuje se da će dolascima britanskih turista u Hrvatsku, posebice u Zagreb u vrijeme Adventa, pridonijeti skora kampanja Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) na 30 postaja londonske podzemne željeznice.

“Postoji velik interes britanskih turista za dolaskom u Zagreb na Advent, jer nailaze na kvalitetu smještaja, gastronomije i druge ponude koja je često visoko iznad cijena”, rekla je direktorica zagrebačkog TZ-a Martina Bienenfeld.

Optimistični za iduću godinu su i iz Udruge hrvatskih putničkih agencija kao i iz tvrtki Uniline, Valamar, Maistre i drugih koje su izlagači na hrvatskom štandu na WTM-u, uz turističke zajednice iz nekoliko županija i gradova.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari