Rani booking najavljuje dobru iduću sezonu

Freepik.com
Foto: Freepik.com/Ilustracija

Rane rezervacije smještaja za iduću turističku sezonu već su počele, a prvi podaci pokazuju da i u 2026. možemo očekivati dobre rezultate.

Prema podacima s kojima raspolaže jedna od najvećih domaćih turističkih agencija NOVASOL, koja posluje u sklopu međunarodne Awaze grupacije, svibanj i srpanj pokazuju snažnu ranu potražnju, no najvišu razina interesa gostiju i dalje je vezana za kolovoz. Uz to, navode, raste interes za apartmane, uz zadržavanje ranijih razina potražnje za vilama s bazenom.

Prodajni pokazatelji upućuju da je Hrvatska kao destinacija trenutno za pet posto povećala udio broja rezervacija za 2026. u usporedbi s istim razdobljem 2025. godine, a što dodatno oslikava šire tržišne trendove u kojima se ostvaruju prodajni rezultati.

Kako je istaknuo Josip Stulić, predstavnik NOVASOL-a u Hrvatskoj, ciklus Black Friday prodaje bio je najuspješniji do sada, uz istodobni snažni zamah prodaje blagdanskih aranžmana i to osobito domaćim gostima. Sve to, zaključuje, upućuje da je tržište spremno za planiranje 2026. znatno ranije.

Rast interesa domaćih gostiju vidljiv je i u općim kretanjima domaćeg turizma tijekom zime i razdoblja izvan špice sezone, uočavaju u NOVASOL-u.

Također, izvijestili su i da su u porastu duži boravci u trajanju od 8 do 13 dana, što donosi veću isplativost vlasnicima i stabilniju operativu. Njemačko tržište pokazuje snažan povratak interesa, uz naglasak na stabilno i odgovorno upravljanje cijenama.

Više od 50 posto svih rezervacija dolazi kroz NOVASOL-ove direktne kanale, potpomognuto programima lojalnosti i voucherima, što povećava predvidljivost broja rezervacija i posljedično prihoda.

Prema istraživanju TOMAS (sustavno istraživanje stavova i potrošnje turista u Hrvatskoj) koje provodi Institut za turizam, a financira Ministarstvo turizma i sporta, te provodi Hrvatska turistička zajednica, pri planiranju putovanja internet je glavni izvor informacija za gotovo 61 posto ispitanika koji su posjetili Jadransku Hrvatsku, dok je na drugom mjestu preporuka rodbine i prijatelja (33,9 posto), a na njih 29,2 posto utjecao je prijašnji boravak.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari