Platforma Hrvatske gospodarske komore (HGK) za promociju premium turizma – Stories predstavila se prvi put na prestižnom sajmu luksuznog turizma International Luxury Travel Market (ILTM) North America, priopćeno je iz HGK.
Platforma Stories je u manje od pola godine okupila čak 95 predstavnika premium turističke ponude u Hrvatskoj, a ovaj nastup nije samo važan trenutak za platformu, već i za Hrvatsku kao destinaciju koja želi ojačati svoju poziciju na međunarodnoj karti premium i održivog turizma.
“ILTM je sajam koji okuplja najprestižnije turističke brendove i putničke agente tržišta visoke kupovne moći. Sudjelovanjem na ovom izdanju sajma Hrvatska i Stories žele se nametnuti na američkom tržištu premium i luksuznih putovanja, gdje već nekoliko godina raste potražnja za premium uslugama. Američka ekonomija trenutno je puno snažnija sa stabilnijim izgledima od nekih europskih zemalja. Zato je ILTM pravo mjesto za predstavljanje hrvatske premium ponude, ekskluzivnih iskustava koja nadilaze klasični turizam sunca i mora “, poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK.
Na sajmu kao članica platforme sudjeluje i agencija za premium putovanja Permansio Deluxe Getaways. Direktor ove agencije, Željko Pavletić, predstavlja premium ponudu dubrovačkog područja buyerima s tržišta Sjeverne Amerike.
“Za nas je ovo jedan od najvažnijih sajmova o turizmu na svijetu jer upravo na dubrovačko područje dolazi veliki broj turista iz SAD-a. Čak više od 50 posto gostiju u hotelima s 5 zvjezdica u Dubrovniku dolaze baš iz SAD-a. Na ILTM-u nastupamo s kolegama da zajednički pokažemo koliko zapravo Hrvatska ima pružatelja vrhunskih usluga, mnogi od nas smo učlanjenjem u Stories ove godine dobili jedan vjetar u leđa”, kaže Pavletić.
Sastanci buyera i izlagača na ILTM-u unaprijed su dogovoreni, tako da se hrvatski izlagači sastaju s buyerima koji znaju da su zainteresirani za Hrvatsku i žele više informacija jer su njihovi klijenti zainteresirani za odmor u Hrvatskoj – pojašnjava Iris Domazet Malobabić, direktorica i vlasnica agencije Adriatic Concierge.
“Američko tržište je ogroman potencijal za Hrvatsku, američki turisti iz godine u godinu sve više dolaze nama, čemu su pridonijeli i direktni sezonski letovi New York – Dubrovnik. Američki turisti su nekada dolazili organizirano, u turama, a sada sve više dolaze samostalno, u privatne vile, unajmljuju jahte, nama su Amerikanci odlični klijenti, a i oni Hrvatsku vole”, rekla je Domazet Malobabić.
Pročitajte još:
Više od 500 izlagača, od kojih čak 150 nastupa po prvi puta, iz 70 zemalja, tijekom ovog tjedna održalo je sastanke s buyerima iz Sjeverne Amerike. Izlagači su predstavnici premium i luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija iz SAD-a i Europe.
Danas se obilježava i Svjetski dan turizma, s temom “Turizam i mir” i porukom da je turizam instrument mira, razumijevanja i prijateljstva, a u Hrvatskoj se, uz razne programe, obilježava i objavom tri zakonska pravilnika.
10 Odgovora
Odlični su mi ovi sajmovi. Svaki put kad odem iznanadim se prezentacijama.
Čestitke Dubrovniku ovom slučaju. 🙂
Bravoooo.
Svaka čast, jako zanimljivo.
Vrlo.
To je dobar smjer u promoviranju turizma. Trebaju nam bogati Amerikanci dolaziti a ne ovi siromasi koji se cude cijenama kuglice sladoleda u špici sezone.
Mhm
Baš kul, super za Du, mislim da bi se i ostali centri mogli profilirati jer vrijede
E zanimljivo je ovo
Bravo samo tako nastavite
ma samo naprijed