Američki proizvođač odjeće od trapera, Levi Strauss, izvijestio je da očekuje veći prihod u ovoj godini, nakon iznimno dobrih tromjesečnih rezultata i velike potražnje u Europi, usprkos trzavicama oko carina.
U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto prihod proizvođača poznatih traperica porastao je za 6,4 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 1,45 milijardi dolara. Najveći rast zabilježili su u Europi, za čak 14 posto, pokazuje financijsko izvješće.
U prvoj polovini fiskalne godine neto prihod uvećan je za 4,7 posto, na 2,97 milijardi dolara. U Europi porastao je za 3,4 posto.
Kompanija je zbog snažne potražnje i carina povećala zalihe do kraja drugog tromjesečja za 15 posto, rekao je izvršni financijski direktor Harmit Singh.
“Smatramo da su zalihe na zdravoj razini, puno boljoj nego prije godinu dana i znatno boljoj nego prije dvije godine”, napomenuo je Singh.
Proizvođač poznatih traperica već je u matični SAD dopremio 60 posto zaliha koje će mu biti potrebne u drugoj polovini godine, za velike prodajne događaje, poput godišnje rasprodaje za članove Amazon Prime kluba i prodajne sezone uoči početka školske godine. Napunili su skladišta i za sezonu predblagdanske kupnje.
Nepredvidiva politika američkog predsjednika Donalda Trumpa izazvala je poremećaje u opskrbnim lancima brojnih proizvođača odjeće i obuće i veće troškove, a Levi Strauss zaštitila je razgranata opskrba mreža, koja obuhvaća Bangladeš, Indoneziju i Kambodžu.
Isporuke iz Kine čine samo jedan posto robe koju Levi Strauss doprema u SAD, prenosi Hina, a one iz Vijetnama manje od deset posto, naveli su za Reuters.
Pročitajte još:
U fiskalnoj 2025. kompanija sada očekuje rast prihoda za jedan do dva posto. Do sada bili su očekivali njihov pad u istom postotnom rasponu.
Nova procjena uzima u obzir američke carine, i to od 30 posto na uvoz iz Kine i od 10 posto na robu iz drugih zemalja, uz pretpostavku da se makroekonomsko okruženje, poput kupovne moći potrošača i opskrbnih lanaca, neće značajnije pogoršati.
19 Odgovora
Opet se vraća sve što je bilo prije naravno dobro
Dokle god imaju kvalitetu, neće propasti bez obzira na visinu carina.
Daj obuci Levisice…
I ja očekujem rast prihoda, pa ništa
Najbolji jeans ikad! Klasika i uvijek IN!
Brand nije samo preživio turbulencije poput tarifa nego je profitirao na konto bolje strategije i potražnje👍
Levisice će uvijek biti dobra marka pa se i ne čudim povećanju prihoda, najbitnije da zadrže kvalitetu što dosada i jesu. ☺️
Pa i sama sam mislila uzeti par đinsica, bit će da će i na meni zaraditi
Rast prihoda? A rast cijena od 90 eura za komad trapera nitko ne spominje.
Super za njih.
Levisice.. dobre stare levisice..
Kako stoje Mustang i Lee?
A starih bijelih tenisica?
Najbolje traperice ikad.
Proizvođač levisica optimistično gleda na 2025. godinu, očekujući rast prihoda zahvaljujući pojačanoj potražnji na europskom tržištu. Ovaj trend ukazuje na oporavak modne industrije u EU te potencijal za daljnje širenje brenda na inozemnim tržištima.
Levisice su sveee.
Zasluzeno, najbolji su!
Odlično je vidjeti da Levi’s očekuje rast prihoda u 2025., pogotovo s obzirom na povećanu potražnju u EU.
Najbolje farmerke za isticanje gluteusa.