Proizvođač levisica očekuje rast prihoda u 2025., posebice zbog potražnje u EU

Pixabay.com
Traperice Levi Strauss, Foto: Pixabay.com

Američki proizvođač odjeće od trapera, Levi Strauss, izvijestio je da očekuje veći prihod u ovoj godini, nakon iznimno dobrih tromjesečnih rezultata i velike potražnje u Europi, usprkos trzavicama oko carina.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem neto prihod proizvođača poznatih traperica porastao je za 6,4 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 1,45 milijardi dolara. Najveći rast zabilježili su u Europi, za čak 14 posto, pokazuje financijsko izvješće.

U prvoj polovini fiskalne godine neto prihod uvećan je za 4,7 posto, na 2,97 milijardi dolara. U Europi porastao je za 3,4 posto.  

Kompanija je zbog snažne potražnje i carina povećala zalihe do kraja drugog tromjesečja za 15 posto, rekao je izvršni financijski direktor Harmit Singh.

“Smatramo da su zalihe na zdravoj razini, puno boljoj nego prije godinu dana i znatno boljoj nego prije dvije godine”, napomenuo je Singh.

Proizvođač poznatih traperica već je u matični SAD dopremio 60 posto zaliha koje će mu biti potrebne u drugoj polovini godine, za velike prodajne događaje, poput godišnje rasprodaje za članove Amazon Prime kluba i prodajne sezone uoči početka školske godine. Napunili su skladišta i za sezonu predblagdanske kupnje.

Nepredvidiva politika američkog predsjednika Donalda Trumpa izazvala je poremećaje u opskrbnim lancima brojnih proizvođača odjeće i obuće i veće troškove, a Levi Strauss zaštitila je razgranata opskrba mreža, koja obuhvaća Bangladeš, Indoneziju i Kambodžu.

Isporuke iz Kine čine samo jedan posto robe koju Levi Strauss doprema u SAD, prenosi Hina, a one iz Vijetnama manje od deset posto, naveli su za Reuters.

U fiskalnoj 2025. kompanija sada očekuje rast prihoda za jedan do dva posto. Do sada bili su očekivali njihov pad u istom postotnom rasponu.

Nova procjena uzima u obzir američke carine, i to od 30 posto na uvoz iz Kine i od 10 posto na robu iz drugih zemalja, uz pretpostavku da se makroekonomsko okruženje, poput kupovne moći potrošača i opskrbnih lanaca, neće značajnije pogoršati.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari