Podravka i Kraš započeli su suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država početkom lipnja 2025. godine kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a, priopćili su iz Podravke.
Istaknuli su da će se tako povećati prisutnost hrvatskih brendova na američkom tržištu, a proširit će se i portfelj Podravke USA.
Cilj suradnje je ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije ovih tvrtki i osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem SAD-a.
“Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih tvrtki u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu”, piše u priopćenju.
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke, kazala je da je suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak njihove strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu.
“Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge tvrtke. Podravka i Kraš dijele vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima”, rekla je Dalić.
Pročitajte još:
Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša, Tomislav Bagić, koji smatra da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti njihovim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost.
“Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica”, poručio je Bagić.
PODRAVKA d.d.
Ulica Ante Starčevića 32, 48000, Koprivnica, Hrvatska
395.216.937,39 (2024)
3.333 (2024)
KRAŠ d.d.
Ravnice 48, 10000, Zagreb, Hrvatska
179.957.434,00 (2024)
1.633 (2024)
10 Odgovora
Američko tržište je veliki potencijal
Nikako mi se to ne sviđa…
Naša prehrambena industrija je svjetski vrh kvalitete.Iako rastu potrebe povećanja proizvodnje treba zadržati kvalitetu i dobre proizvođačke prakse(alati za kontrolu kvalitete namirnica) zdravlje ispred profita
Ukrali foru od Hanza medie i Styrije koje isto tako lijepo surađuju u Hrvatskoj.
Pa ovo je odlična vijest. Bilo je i vrijeme. 🙃
Mudar potez, lakše i bolje se probiti u zajedništvu, sretno im
Veliki rizik.
Samo da ne padne kvaliteta.
Ajde, nešto se događa
Odličan primjer kako domaći brendovi mogu zajedničkim snagama povećati svoju konkurentnost i prepoznatljivost u globalnim okvirima