Na gradilištu projekta dogradnje čvora Matulji, gdje će se Istarski ipsilon, kojim upravlja Bina Istra, spojiti s mrežom autocesta pod upravljanjem Hrvatskih autocesta (HAC), u posao vrijedan 17,7 milijuna eura uveden je izvođač GP Krk.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je da je riječ o jako važnom projektu, jer se odvija na području Matulja, na ulazu u Opatiju i predstavlja spoj Istarskog ipsilona, koji je u završnoj fazi, s ostatkom autocestovne infrastrukture u Hrvatskoj, odnosno riječkom obilaznicom i nastavkom na autocestu A7.
Realizacijom ovog projekta prsten oko Rijeke, od Istre prema Rijeci, neće imati nikakvih zapreka i zaustavljanja, kazao je ministar i dodao da je na tom području promet bio dosta opterećen, pogotovo tijekom ljeta te će izgradnjom novog čvora ulaz u Opatiju i Matulje biti riješen na odgovarajući način.
Radovi bi trebali biti gotovi početkom 2027. godine, a tada bi trebao u cijelosti biti završen i Istarski ipsilon do čvora Matulji, što je dionica koja je u izgradnji. Nositelj projekta dogradnje čvora Matulji su Hrvatske autoceste, prenosi Hina.
Direktor HAC-a, Boris Huzjan, objasnio je da će dogradnja čvora Matulji obuhvatiti dogradnju sjevernog kolnika čvorišta Matulji – Opatija, izgradnju sjevernog vijadukta Živice, duljine oko 200 metara, te dviju novih rampi.
Pročitajte još:
Obuhvatit će i rekonstrukciju postojećeg vijadukta Živice s izvedbom jedne rampe i rekonstrukcijom još jedne rampe, kojom se A8 spaja s rotorom na DC 8.
U sklopu radova predviđeno je i uklanjanje te izgradnja novog putnog prijelaza preko punog profila autoceste, uz organizaciju privremenih regulacija lokalnog prometa tijekom izgradnje.