Počeli radovi na punom profilu Istarskog ipsilona, od tunela Učke do Matulja

Hina
Ministar mora, pomorstva i infrastrukture Oleg Butković, tijekom obilaska radova, Foto: Hina/Miljenko Klepac

Početak radova na izgradnji punog profila drugog kolničkog traka na 10,5 kilometara dionice Istarskog ipsilona od tunela Učke do Matulja, počeli su danas, kao i radovi na drugom mostu Mirna i vijaduktu Limska Draga. Radovi na tri gradilišta vrijedna su 214 milijuna eura.  

Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrstrutkure Oleg Butković, koji je uoči svečanosti obišao gradilište mosta Mirna, rekao je da se ostvaruje veliki infrastrukturni projekt završetka Istarskog ipsilona u punom profilu, ukupne vrijednosti 600 milijuna eura, koji je većim dijelom već realiziran, te je to najveći projekt u cestovnoj infrastrukturi, veći i od Pelješkog mosta, prenosi Hina. Dodao je da bi druga cijev tunela Učka, koja je lani probijena, trebala biti završena do rujna ili kolovoza.

Govoreći o tri otvorena gradilišta, rekao je da je riječ o složenim objektima.

Naglasio je da završetkom Istarskog ipsilona više neće biti potrebe za gradnjom velikih cestovnih projekata te da preostaje željeznica, jer se otvara mogućnost da se u sljedećih deset godina sve snage koncentriraju na obnovu i izgradnju željezničke infrastrukture, u čemu će i Istra imati veliki značaj.

Generalni direktor Bina-Istre, Dario Silić, ocijenio je da je povijesni dan za tu tvrtku jer su otvorena tri velika, složena i zahtjevna gradilišta, vrijedna oko 214 milijuna eura. Riječ je o gradilištu drugog mosta preko Mirne, dugačkom 1,4 kilometra, drugom vijaduktu Limska Draga, dugačkom 552 metra, i drugom kolničkom kraku od tunela Učke do Matulja.

“Drugim krakom od Učke do Matulja spojit ćemo se s Hrvatskim autocestama za tri godine u Matuljima, pa će korisnici od Pule do Zagreba moći prometovati u punom profilu Istarskog ipsilona, bez zaustavljanja, za oko dva i pol sata, rekao je i dodao da će promet tijekom radova teći nesmetano”, kazao je Silić. 

Naglasio je da će na dionici do Matulja biti veliko odmorište Kvarner s brojnim sadržajima, kojemu će se moći pristupiti s obje strane. Riješit će se i pristup za naselja kao što su Kolavići i Benčinići, a nova dionica poboljšat će kvalitetu stanovnika od Matulja do Učke jer se rješava pitanje buke, odvodnja, ima nadvožnjaka, podvožnjaka, čvorova, što će omogućiti kvalitetnu protočnost vozila, dodao je Silić.

6 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari