Većina automobila ima vanjske kočnice koje su povezane s osovinama kotača, a samo nekoliko njih dolazi s unutarnjim kočnicama.
Mercedes je otišao korak dalje i smjestio ih unutar kućišta pogonske jedinice električnog vozila, ističući više prednosti, uključujući činjenicu da kočnice nikada ne zahtijevaju održavanje tijekom životnog vijeka automobila.
Električna vozila, piše portal Inside EVS, mogu koristiti svoje motore za usporavanje, ne samo štedeći frikcijske kočnice od habanja, već i vraćajući električnu energiju u baterijski paket.
Razne tvrtke predložile su različite vrste kočnica za EV-ove, od Continentalovih ultra-debljih diskova sličnih onima na planinskim biciklima do bubanjskih kočnica koje Volkswagen oprema na svim vozilima izgrađenim na njegovoj MEB platformi, poput ID.4 ili Audi Q4 E-Tron.
VW tvrdi da su čak i u svojim EV-ovima s preko 300 konjskih snaga bubanjske kočnice dovoljne za stražnje kotače. Većina kočenja ipak obavljaju prednje kočnice, tako da je povratak na ovaj stariji stil kočnica (koji je jeftiniji od diskovnih kočnica) jedan od načina na koji je VW prilagodio svoja vozila za električni pogon.
Mercedes je sada otišao korak dalje sa svojim kočnicama unutar pogonske jedinice.
Međutim, nije jednostavno preselio tradicionalni disk ili bubanj kočnice unutar pogonskog sklopa. Umjesto toga, potpuno je redefinirao koncept kočenja. U verziji sustava koju su predstavili prošlog tjedna u Stuttgartu, disk je hlađen vodom i ne okreće se, dok je kočioni jastučić kružnog oblika i rotira zajedno s motorom.
Pročitajte još:
Mercedes tvrdi da ovaj sustav neće zahtijevati održavanje tijekom cijelog vijeka trajanja vozila, a sva prašina od kočenja ostaje unutar sustava u posebnom odjeljku koji se ne mora prazniti.
Nadolazeći standard emisija Euro 7 ne fokusira se samo na emisije iz ispušnih sustava. Također uzima u obzir emisije čestica iz guma i kočnica vozila. Stoga će zadržavanje kočione prašine izvan okoliša postati važnija tema u Europi kada EU7 stupi na snagu 2026. godine.