Mastercard ostvario veću dobit od očekivane zbog otpornosti potrošnje potrošača

Pixabay.com
Mastercard, Foto: Pixabay.com/Ilustracija

Tvrtka Mastercard objavila je kako je premašila procjene Wall Streeta za dobit u prvom tromjesečju jer su korisnici nastavili trošiti putem njegove kartične mreže unatoč gospodarskoj neizvjesnosti izazvanoj sveobuhvatnim carinama američkog predsjednika Donalda Trumpa.

Izvršni direktori izjavili su da su temeljni pokazatelji koji podržavaju potrošnju potrošača i poslovnih subjekata ostali čvrsti, unatoč narušenom povjerenju zbog nestabilnosti izazvane carinama i geopolitičkim napetostima.

„Iako postoji neizvjesnost u svijetu, izgradili smo diverzificirani, otporni poslovni model i dokazanu strategiju koja nam omogućuje učinkovito snalaženje u različitim ekonomskim okruženjima,“ rekao je predsjednik uprave Michael Miebach u priopćenju.

Rezultati naglašavaju otpornost kartičnih mreža, prenosi Reuters, koje se u recesiji smatraju defanzivnijima zbog visokog udjela u svakodnevnoj potrošnji i fleksibilnosti troškova koja podržava rast dobiti.

Mastercardovo poslovanje ostaje snažno, a potrošnja potrošača stabilna, navode iz ove kompanije, dodajući da nisu primijetili značajan porast potrošnje unaprijed.

Miebach je analitičarima rekao i da je potrošnja u SAD-u uglavnom stabilna, dok je situacija u Europi nešto izazovnija.

Rezultati Mastercarda, koji zaokružuju sezonu financijskih izvješća kartičnih kompanija, pomno se prate na Wall Streetu kako bi se procijenilo stanje američkih potrošača.

Iako je rast prekograničnih putovanja i dalje uvelike snažan, Mastercard bilježi određeno usporavanje u pojedinim tržištima Bliskog istoka i Afrike, nakon razdoblja „iznimno visokog“ rasta, rekao je financijski direktor Sachin Mehra analitičarima.

Njegov prekogranični promet, koji prati potrošnju karticama izvan zemlje njihova izdavanja, porastao je za 15 posto u tromjesečju.

Rastući prihod od usluga s dodanom vrijednošću, poput obavještajne zaštite i smanjenja prijevara, dodatno je diverzificirao poslovni model Mastercarda.

Njegov sektor usluga i rješenja s dodanom vrijednošću, koji sada čini više od trećine ukupnog prihoda, ostvario je 18 posto veći prihod u tromjesečju.

Isključujući jednokratne troškove, Mastercard je u prvom tromjesečju ostvario dobit od 3,73 američkih dolara (3,49 eura) po dionici, nadmašivši očekivanja analitičara koji su predviđali 3,57 dolara (3,34 eura) po dionici, prema procjenama koje je prikupio LSEG.

Jedan odgovor

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari