Kinesko-švedska marka električnih vozila Lynk & Co, koja će sljedeći mjesec u Europi lansirati svoj prvi baterijski električni automobil proizveden u Kini, rekla je da ne namjerava prenijeti troškove carina na vozilo – potrošačima.
“Mi to ne možemo. Mnogo se konkurenata proizvodi u Europi, moramo odrediti točnu cijenu automobila na tržištu i raditi odatle”, rekao je izvršni direktor marke za Europu, Nicolas Appelgren, u intervjuu za Automechanika autos trade sajma u Frankfurtu.
Baterijski električni automobil tvrtke Lynk & Co, kompaktni SUV, podlijegao bi carini od 18,8 posto prema trenutnim planovima Europske komisije o uvođenju dodatnih carina koje bi trebalo da se suprotstave nepravednim subvencijama za proizvođače električnih vozila, koji proizvode u Kini.
„Švedska marka prodaje i iznajmljuje svoj prvi europski model, hibridni SUV, na sedam europskih tržišta i u pregovorima je s trgovcima diljem regije da svoje automobile stavi u salone do kraja ove godine“, rekao je Appelgren.
Sljedeće godine planira lansirati još jedan plug-in hibrid i proširiti svoju prodaju na flotne kupce, prenosi Reuters, koji čine većinu kupnje električnih vozila u regiji.
Lynk & Co još nije objavio cijenu za vozilo, kompaktni SUV baziran na istoj platformi kao Volvo EX30 i Zeekr X, koji se u Njemačkoj prodaju između 40.000 i 45.000 eura.
Ova marka u suvlasništvu Zhejiang Geely Holding Group i Volvo Cars proizvodit će svoj sljedeći baterijski električni automobil u Europi, rekao je Appelgren, dodajući da Geely izviđa lokacije za tvornicu.
“Moramo pronaći rješenje, ali to nije nož pod grlo”, rekao je Appelgren.
Pročitajte još:
Njegovi su komentari u suprotnosti s onima glavnog direktora automobilskih marki SEAT/CUPRA, Waynea Griffithsa, koji je rekao da bi carina od 21,3 posto na CUPRA Tavascan EV, također proizveden u Kini, dovela u opasnost financijsku budućnost tvrtke.
Bez predviđene prodaje Tavascana, CUPRA, marka u vlasništvu Volkswagena Španjolska podružnica SEAT SA, sljedeće bi godine propustila ciljeve smanjenja ugljičnog dioksida koje je odredila EU zbog prodaje motora s unutarnjim izgaranjem i suočila bi se s velikim kaznama, za razliku od Lynka & Co koji proizvodi samo električne automobile.
3 Odgovora
To je obican marketinški trik
Moguće
Nije to loše