Kineski izvoz u prekograničnoj e-trgovini premašio 258,81 milijardu eura

Pixabay.com/Preis King
Internetska prodaja, ilustracija, Foto: Pixabay.com/Preis King

Kineski izvoz u prekograničnoj internetskoj trgovini porastao je lani za 16,9 posto i prvi put je premašio 258,81 milijardu eura, prema podacima opće carinske uprave (GAC) koje je prenijela novinska agencija Xinhua. Ukupni obujam prekogranične trgovine iznosio je 326,22 milijarde eura.

“Kineska prekogranična e-trgovina brzo se razvijala u proteklim godinama i odigrala je pozitivnu ulogu u širenju međunarodnih tržišta, probijajući tradicionalne trgovinske barijere i olakšavajući transakcijske procese”, istaknuo je dužnosnik GAC-a Cai Junwei na Međunarodnom gospodarskom i trgovinskom sajmu Kine u Langfangu.

Sjedinjene Američke Države bile su najveće kinesko izvozno tržište u tom sektoru, s udjelom od 36,2 posto u ukupnom izvozu u segmentu prekogranične e-trgovine u 2024. godini.

Slijede Velika Britanija i Njemačka s udjelima od 11,7 posto, odnosno 5,7 posto, prenosi Hina.

Američki proizvodi prednjačili su pak u kineskom uvozu, s tržišnim udjelom od 15,8 posto. Slijede Japan i Njemačka s 10,5 odnosno 9,8 posto.

Potrošačka roba dominirala je i u 2024., sudjelujući s 97,5 posto u ukupnom kineskom prekograničnom izvozu u segmentu e-trgovine.

Dobri rezultati sektora vremenski su se poklopili s kontinuiranim oporavkom kineskog gospodarstva koje je pokazalo otpornost u trgovini robom unatoč vanjskim pritiscima, zaključio je dužnosnik kineske carinske uprave.

4 Odgovora

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari