Hrvatski tvrtka za oglašivačku tehnologiju izlazi na azijska tržišta

AEOS
AEOS izlazi na azijska tržišta, Izvor. AEOS

Hrvatska tvrtka za oglašivačku tehnologiju, odnosno planiranje, analitiku i optimizaciju video oglašavanja, All Eyes on Screens (AEOS) ulazi na tržišta istočne i jugoistočne Azije nakon potpisivanja partnerstva s tajvanskom kompanijom Wavenet Technology.

Ta je tajvanska tvrtka jedan od vodećih regionalnih pružatelja marketinških i oglašivačkih tehnologija, objavio je AEOS koji je osnovan kao AdScanner 2012. godine.

Po informacijama koje AEOS ima na svojoj internetskoj stranici, aktivan je sada u Austriji, Bugarskoj, Njemačkoj i Švicarskoj.

“Partnerstvo s Wavenet Technology uključuje punu integraciju AEOS-ove AI platforme za planiranje i mjerenje TV kampanja Apollo u Wavenetov proizvodni ekosustav. Rješenje će se s Wavenet proizvodima implementirati u čak 12 azijskih tržišta, uključujući Japan, Tajvan, Kinu, Indiju, Singapur i Južnu Koreju”, navodi AEOS.

Ističu kako Apollo koristi modele temeljene na umjetnoj inteligenciji za prediktivnu analizu učinkovitosti oglašavanja, omogućujući precizno planiranje, optimizaciju u stvarnom vremenu i povezivanje TV i digitalnih kampanja na jednoj platformi. Predviđanja performansi kampanja dosežu točnost do 99 posto što, kako napominju, Apollo čini posebno relevantnim u kontekstu izrazito fragmentiranih i kompleksnih medijskih krajolika u Aziji.

“Kroz višegodišnje suradnje s europskim telekom operaterima kao što su Vodafone, Sunrise i A1 AEOS je implementirao svoja rješenja u raznim tržišnim kontekstima. Upravo takva iskustva na terenu, uz kontinuiran rad s velikim partnerima, oblikovala su pristup tvrtke u planiranju i mjerenju TV oglašavanja te stvorila čvrst temelj za daljnji međunarodni iskorak”, pojašnjavaju iz AEOS-a.

Wavenet je osnovan 2010. sa sjedištem u Taipeiju i posluje s više od 800 klijenata te je certificirani partner platformi kao što su Google, Meta i Oracle. Njihova uloga u partnerstvu je lokalna distribucija i podrška korisnicima, dok AEOS donosi tehnološku osnovu i ekspertizu u analitici videa.

AEOS se prethodnih godina etablirao na europskom tržištu kroz suradnje s brendovima kao što su L’Oréal, Ford i eBay. Nastavak širenja na azijsko tržište dolazi nakon uspješno zatvorene runde financiranja serije B i potvrđuje AEOS-ovu ambiciju pozicioniranja među globalne lidere u području inteligentnog video oglašavanja.

“Ulazimo na neka od najdinamičnijih medijskih tržišta na svijetu koja su fragmentirana, brza i puna prilika. To je upravo mjesto gdje želimo biti”, izjavio je Marin Ćurković koji je suosnivač i glavni izvršni direktor AEOS-a.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Popularno

Novi broj magazina „Financije.hr” donosi brojne ekskluzivne poslovne priče, intervjue i događaje iz regije i svijeta…

Komentari